zaterdag 10 mei 2014

Tumblr: leuke blogs & foto's.

Ik zit op tumblr en ik vind het super leuk! Lekker foto's kijken en de foto's die je mooi vind rebloggen. Als ik foto's echt heel mooi vind sla ik ze op op mijn computer, in dit artikel laat ik jullie leuke tumblr foto's & blogs zien. Lees snel verder!
















mijn favoriete blogs:
ik heb 3 favoriete blogs:
Deze blog heeft vooral veel foto's met een vintage randje en dat vind ik heel erg leuk. De meeste foto's die ik op tumblr vind hebben een vintage randje en dat zijn de foto's die ik het allermooist vind.
Ik denk dat ik van deze blog het meeste reblog. Ook deze blog heeft foto's met een vintage randje, maar ook heel erg veel mooie landschappen en fashion foto's. In sommige foto's zit echt diepgang en dat vind ik heel erg mooi. Er is nagedacht over de foto's.
Ook deze blog heeft heel veel prachtige landschappen en foto's waardoor ik heel erg veel zin heb om op vakantie te gaan. Kampvuurtjes, leuke volkswagenbusjes, prachtige plekken. De sfeer van de foto's op deze blog spreekt mij heel erg aan en dit zijn ook echt foto's waar ik lang naar kan kijken. 

Ik hou van de foto's op tumblr! Ze hebben allemaal zo'n soort sfeer die mij ontzettend aanspreekt en waardoor ik maar blijf door kijken naar foto's. Ik vind het ontzettend leuk om op tumblr naar foto's te zoeken en ik krijg daar vaak veel inspiratie van. Als je me wil volgen op tumblr: ik heet kleinduimpjex. Ik zet ook wel eens foto's op mijn tumblr die ik zelf maak. 

weet jij nog leuke blogs op tumblr? Zo ja, tell me!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen