dinsdag 13 mei 2014

Treinen, Eindhoven & film


Ik had weer eens zin om mijn dag te fotograferen. Het lijkt op een plog maar dat is het niet omdat ik alleen sfeerbeelden maak. Ik vind dit super leuk om te doen dus ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om te lezen. Vandaag ging ik naar eindhoven met de trein en ging ik logeren met vrienden van orkest, lees snel verder!





Ik ging dus naar Eindhoven toe om Sara te meeten. Ik ken haar via Twitter en heb haar één keer eerder gezien. We besloten spontaan om weer eens te meeten en dus spraken we af in Eindhoven. Een uurtje met de trein en ik was er. We hebben in de hema gezeten en lekker gekletst en zijn naar de Primark geweest.






Daarna naar De Bilt met een krat vol spullen. Ik was een kwartier te vroeg en dus ging ik op een bankje zitten en maakt ik foto's van de dingen om mij heen. Er kwam weer regen aan dus ik ging snel naar de vriendin waar ik afgesproken had.



Logeerpartijtjes blijven leuk. Lekker eten, films kijken en midden in de nacht party & co spelen. Weinig slaap en de volgende dag heel brak zijn. Ik heb het heel erg gezellig gehad en hoop dat jullie deze dag in mijn leven leuk vonden om te lezen. Moet ik dit vaker doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten