donderdag 22 mei 2014

Music of the moment #16


Het is weer tijd dat ik mijn favoriete muziek op dit moment met jullie ga delen. Dit was een maand waarin ik heel erg veel nieuwe muziek heb ontdekt, lees snel verder!

Come and goes- Greg Laswell
Laat ik beginnen met dit nummer. Ik ontdekte een afspeellijst op youtube waar dit nummer in stond en ik vond hem meteen leuk. Ik vind de gitaarsolo in het begin heel erg mooi en ik vind de stem van Greg Laswell heel goed bij het nummer passen. Dit nummer maakt me rustig!


Falling in love at a coffeshop- Landon Pigg
Ook bij dit nummer vind ik de gitaarsolo en andere begeleiding heel erg mooi. Vooral het reffrein vind ik mooi, waar de stem van de zanger de hoogte in gaat. Ook dit nummer maakt me heel erg rustig.


Woodland- The Paper Kites
Dit nummer is vooral heel erg vrolijk! Ik kende de muziek van The Paper Kites al en besloot meer muziek van hun te gaan luisteren. Toen ik dit nummer hoorde werd ik meteen heel erg vrolijk en daarna heb ik hem nog veel vaker geluisterd.


Keep us- Peter Bradley Adams
Ik ben deze maand heel erg van de rustige muziek, merken jullie het? Dit nummer vind ik ook heel erg mooi en het is uiteraard weer een nummer dat me rustig maakt. Ik vind de stem van Peter Bradley Adams erg goed bij het nummer passen.


Little house- Amanda Seyfried
Dit nummer kwam ik tegen in de leuke afspeellijst die ik op youtube vond en ik vond hem meteen heel erg mooi. Amanda Seyfried heeft een erg mooie stem. Ik heb de film Dear John nog niet gezien maar ik wil hem binnenkort gaan kijken.


Gravity- Sara Bareilles
Ik vind de muziek van Sara Bareilles al heel lang mooi maar had al lang niet meer naar nieuwe nummers van haar geluisterd. Toen ik dit nummer tegenkwam vond ik hem meteen mooi. Het is een best gevoelig nummer en ik vind haar stem daar erg goed bij passen.


Chef'special- Carnivore
Chef'special! Ik kwam er laastst achter dat ik een paar nummers van hun nog niet op mijn computer had staan waaronder deze. Ik heb ze gedownload en deze vond ik meteen heel erg leuk. Lekker vrolijk en dansbaar.

welke muziek heb jij de laatste tijd veel geluisterd?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten