zaterdag 24 mei 2014

Mijn lippenbalsems.


Lippenbalsems zijn fijn, ik heb nog wel eens last van droge lippen en dan is het fijn om een goede lippenblasem te hebben die zorgt dat je lippen wat minder droog zijn. Vandaag laat ik jullie mijn lippenbalsems zien en vertel ik jullie welke ik het fijnste vind.





Ik heb maar 1 lippenbalsem in de vorm van een stick. Deze heb ik al heel erg lang maar ik gebruik hem nog steeds. Hij komt van Kruidvat en hij ruikt heel erg lekker naar aardbei. Hij kleurt mijn lippen een beetje en dat vind ik wel leuk. Dit is een fijne lippenbalsem, maar niet als ik heel erg droge lippen heb. Dan werkt hij niet en blijven mijn lippen droog. Maar als ik zin heb om lippenbalsem op te doen gebruik ik deze zeker heel erg vaak! 
Nu naar de volgende "categorie" de lippenbalsems met een dekseltje!

Deze lippenbalsem heb ik ongeveer een jaar geleden bij de H&M gekocht en ben nog steeds heel blij met deze aankoop. Deze lippenbalsem ruikt erg zoet naar framboos. Ik vind het leuk als lippenbalsems een geurtje hebben. Het doosje van deze lippenbalsem vind ik ook ontzettend leuk, hij heeft een beetje een ouderwets tintje vind ik. Deze lippenbalsem werkt goed, maar net zoals bij de vorige werkt hij niet heel goed als mijn lippen erg droog zijn. Toch gebruik ik hem vaak als ik wat op mijn lippen wil hebben.
Dit vind ik een ontzettend fijne lippenbalsem. Iedereen kent vaseline vast wel en ik vind het heel fijn om op mijn lippen te smeren als ze droog zijn. Hij ruikt niet super bijzonder, niet naar fruit zoals de vorige lippenbalsems. Maar hij werkt wel ontzettend goed. Hij maakt mijn lippen zacht en werkt ontzettend goed als mijn lippen droog zijn. Toen mijn beugel eruit ging heb ik heel erg lang met een klem in mijn mond gezeten waardoor mijn lippen heel erg droog werden. Ik heb toen de rest van de dag deze lippenbalsem op mijn lippen gesmeerd en het heeft heel erg goed gewerkt!


Deze lippenbalsem heb ik voor mijn verjaardag gekregen en is 100% natuurlijk (zoals je hierboven al kon zien).Ook bij dit doosje vind ik de buitenkant ontzettend mooi. Deze lippenbalsem is in de smaak citroen, bes maar daar vind ik hem niet naar ruiken. Hij ruikt een beetje naar jasmijn en dat vind ik een hele lekkere geur. Ook deze lippenbalsem geeft een kleurtje aan mijn lippen.
Hierboven zagen jullie al dat ik Vaseline heel erg fijn vond voor op mijn lippen. Ik nam die pot vaak mee naar school maar dat werkte niet zo goed, de deksel ging er vanaf en dan zaten al mijn spullen onder de vaseline. Daarom besloot ik een kleinere variant te kopen. Deze komt van Etos en werkt bijna net zo goed als de vaseline uit de grote pot. Hij blijft wel wat minder lang zitten maar ondanks dat vind ik hem ontzettend goed werken.

Als laatste deze lippenbalsem van de Primark. Ik kocht hem vorig jaar omdat ik toen nog niet zo veel lippenbalsems had en wel graag wat nieuwe wou proberen. Ik vind de buitenkant van het doosje met de cakepops heel erg leuk. De lippenbalsem is oranje en dat vind ik ook leuk. Helaas werkt deze lippenbalsem niet. Hij blijft maar heel kort zitten en maakt mijn lippen niet zachter of iets. Ook vind ik hem niet erg lekker ruiken. Hij ruikt veel te zoet en te sterk. Jammer dat deze lippenbalsem niet goed werkt want ik vind hem er erg leuk uit zien!

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben ben ik erg te spreken over Vaseline. Het maakt je lippen zachter en blijft lang zitten. Over de andere lippenbalsems (behalve die van de Primark) ben ik ook te spreken, maar niet als je heel erg droge lippen hebt.

wat is jouw favoriete lippenbalsem?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten