dinsdag 27 mei 2014

Kijkje in mijn leven- youtube gathering, dagkampen & lekker weer.

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was best druk, ik ging naar de youtube gathering, had weer een dagkamp met vrijwilligerwerk en genoot van de mooie luchten die ik deze week heb gezien, lees snel verder!



Dinsdag ging ik met Ande & Cato in een rivier vlak bij school zwemmen. 

Het was super gezellig en ook wel lekker met dat warme weer. We gaan dit zeker vaker doen!





















Er kwam onweer aan!



















Regen, heel veel regen.

Hele mooie lucht. Lijkt een beetje op de luchten die je wel eens op schilderijen ziet.

En weer een mooie lucht, ik vind vooral de gele vliegtuigstrepen er door heen heel erg mooi.



Ik leerde Frans, want ik had op donderdag een Frans toets.

Ik heb deze week veel afleveringen van Ga over de streep gekeken, want een ontzettend tof programma is dat toch! Ik zou daar zelf heel graag een keer aan mee willen doen.


Woensdag & donderdag was ik een uurtje eerder uit omdat er een docent ziek was. Dus kroop ik me een bak aardbeien en leuke series op de bank en heb ik een hele middag niks gedaan.

Ik keek Flikken Maastricht & Ga over de streep.


En weer regen op komst.


Deze lucht vond ik ontzettend mooi. Alles kleurde roze en ik heb daarom heel erg veel foto's van deze lucht gemaakt. Ook deze lucht vin dik een beetje op de lucht die je in schilderijen ziet lijken.

Vrijdag was ik een dagje thuis, ik had een lange to do lijst.

Het zonnetje scheen vaag naar binnen.
Bloggen!
Op de Youtube Gathering! Een uitgebreider verslag kan je hier lezen.

Na de Youtube Gathering zijn we nog even langs Cato gegaan om te kletsen en daarna zijn we richting Andes huis gegaan om wat te eten. Ik ben uiteindelijk tot een uur of 11 daar geweest. 

De volgende ochtend stond ik weer vroeg op want ik had weer dagkamp! De foto's heb ik helaas nog niet gekregen dus die kan ik jullie nog niet laten zien maar het was een hele geslaagde en gezellige dag met lekker weer!

hoe was jouw week? 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen