woensdag 7 mei 2014

Kijkje in mijn leven- Vakantie,



Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven, deze week had ik nog vakantie en ik heb een paar leuke dingen gedaan. Lees snel verder!


Woensdag kwam er een vriendin langs en we gingen een rondje lopen.
Daarna gingen we naar het Griftpark om te picknicken. We zaten lekker bij het water en het was heel gezellig!
Donderdag ging ik naar een vriendin waarmee ik op de basisschool heb gezeten. We hadden elkaar al een jaar niet meer gesproken en we hebben lekker bij gepraat.
We speelden Yahtzee en ik had al meteen in mijn eerste beurt Yahtzee! Uiteindelijk heb ik een potje gewonnen en zij ook. 

Daarna gingen we naar het dak van haar huis om lekker in de zon te chillen. Er was een super mooi uitzicht!
'S avonds kregen we deze prachtige stickers van de buurvrouw en besloten mijn broertje en ik ze op de deur van de creche te plakken, ze hangen er nog steeds!
De volgende dag veranderde ik mijn kamer. Daar komt later nog meer over!

Lekker met het raam open en het zonnetje dat naar binnen schijnt series kijken op mijn bed, dat is vakantie!

Ik heb een hele leuke afspeellijst op Youtube ontdekt die ik erg veel heb geluisterd.
Ik heb een nieuwe serie ontdekt! Hij heet pramface en ik vind hem heel grappig!



Ik deed een poging tot nagels lakken maar het lukte niet helemaal, uiteindelijk zagen mijn nagels er zo uit..
'S avonds keek ik een film met mama. We keken 'The kids are all right', zeker een aanrader. Ik vond hem leuk!

De volgende dag werd ik om 8:00 wakker gemaakt door een kat die aandacht wou.

En ik ging douchen. Ik ben ingetaped en de tape om mijn enkel mag niet nat worden dus moet ik er een plastic zakje omheen als ik ga douchen. Doordat er lucht in het zakje zat bleef mijn voet drijven, dat was best grappig!

'S avonds had ik een 4 mei concert in Tuindorp. We speelden in een tent en het was koud, maar gelukkig ging het goed.
Maandag ging ik naar het bevrijdingsfestival in Utrecht.

Ik ging met Katinke, Cato & Ande en het was heel erg gezellig! We hebben lekker in het gras gezeten, gekletst en gegeten. Helaas moest Katinke om 4 uur al weg.

Ik bleef met Ande & Cato langer en om 21:00 gingen we naar Go back tot the zoo. Het was leuk! We zijn uiteindelijk van 13:00 tot 22:00 op het festival geweest en zijn naar Kensington, Knalland, The Kik & Great Minds geweest. We wouden ook nog naar Jett Rebel maar we waren toch wel heel erg moe dus hebben we die overgeslagen. Het was super gezellig en volgend jaar gaan we zeker weer!

Vandaag moet ik weer aan de bak want school begint weer. Zaterdag ga ik naar Eindhoven en ga ik 's avonds een film kijken met wat mensen van orkest en voor de rest weet ik nog niet wat ik ga doen.

wat heb jij deze week gedaan? 










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen