maandag 12 mei 2014

Kijkje in mijn leven- school, lopen & logeren.

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Ik heb deze week lekker veel foto's gemaakt en er zitten ook wat foto's in die gemaakt zijn met mijn spiegelreflex camera. Deze week was mijn vakantie voorbij en begon school weer, zaterdag ging ik naar Eindhoven en had ik een filmavondje met vrienden van orkest, lees snel verder!
De week begon met plannen. Ik heb de artikelen voor mijn blog ingeplant en heb gekeken wat ik voor school moet doen de komende weken. 

Even het toetsrooster voor de komende weken bekijken.

'S avonds keek ik naar het songfestival
Mijn Helmer kastje van Ikea kwam aan en ik heb hem meteen in elkaar gezet.

Ik ben naar de fysio geweest en die vertelde mij dat ik weer met 1 kruk of zonder krukken moet gaan lopen. Ik heb deze week met 1 kruk gelopen en h et lopen gaat al heel erg goed. Vanaf morgen ga ik zonder krukken lopen. 

Mijn moeder had Prins koekjes gehaald! Lekkerr

Ik heb een nieuwe serie waar ik verslaafd aan ben: Pramface. Ik vind de humor in de serie heel erg leuk en heb in 2 weken bijna 2 seizoenen gekeken. Ik moet nu nog 1 aflevering.


Even fangirlen hoor.

Room for thought liep de hele tijd vast waardoor ik geen foto kon maken.

 Zaterdag ging ik naar eindhoven, omdat ik met 1 kruk liep mochten we passen in de "invalide-paskamer"


Ik was met Sara en we hebben een super gezellige dag gehad.



In de trein terug naar huis, wat was het leuk zeg!
Blij!


Toen ik thuis kwam meteen spullen pakken en op de fiets naar de Bilt.
Ik was een kwartier te vroeg en dus besloot ik rondjes te gaan fietsen door de Bilt. Ik kwam een bankje tegen en besloot te gaan zitten.


Lekker zonnetje.

Ik ging logeren met vrienden van orkest, het was super gezellig!

We keken met elkaar het songfestival en ik zei dat als Oostenrijk zou winnen ik dan mijn schoen op zou eten. En wie won er? Juist.. Oostenrijk. 


De volgende dag speelden we pictionary.

En nu zit ik hier thuis. Ik ben best wel brak en ga ook vroeg slapen vanavond. Het was wel een heel erg leuke week waarin ik veel leuke dingen heb gedaan. Deze week ga ik minder doen. Morgen ga ik voor het eerst sinds 3 maanden weer naar de ortho en heb ik 's avonds een gesprek op school. Dinsdag ga ik naar de fysio en zondag gaan de ruiters van mijn vrijwilligerswerk op kamp en ga ik begeleiden. 

hoe was jouw week?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen