dinsdag 20 mei 2014

kijkje in mijn leven- lekker weer, katten & spelletjes.



Goeiemorgen! Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven, deze week was leuk. Het was lekker weer, ik deed leuke dingen en heb ook lekker uitgerust. Lees verder voor de foto's!



Dinsdag na school even naar de Hema, ik kocht twee opschrijfboekjes en sticky notes.

Daarna wiskunde leren, ik had donderdag een toets waar ik een voldoende voor moest halen.

Oefeningen doen voor de fysio. Bij deze oefening moet ik mijn voet zo ver mogelijk naar buiten duwen zodat mijn enkel wat minder stijf word.

'S avonds speelde ik weer eens de sims! Ik heb de sims 1 maar ik vind hem heel erg leuk.

Donderdagochtend kreeg ik te horen dat ik over was. Ik heb een tijdje terug een toets gemaakt en als ik een onvoldoende zou halen voor die toets zou ik blijven zitten op dat vak. Gelukkig heb ik een voldoende gehaald en ga ik dus over.


Donderdagavond ging ik met mijn moeder naar de stad om nieuwe schoenen te kopen. Mijn schoenen waren al een hele tijd kapot maar doordat ik een tijdje niet kon lopen kon ik niet naar de stad om nieuwe te kopen. Het was dus hoog tijd dat ik nieuwe schoenen ging kopen. Ik kocht twee paar, het bovenste paar komt van de Van Haren en het onderste paar van H&M, ze waren maar €5 dus die kon ik niet laten liggen.


Vrjidag was een leuke dag! Het was erg lekker weer.

'S avons aten we hapjes, lekker italiaans brood en zalmsalade.

Fijne avondzon.

De laatste aflevering van Flikken Maastricht! Wat een mega cliffhanger zat daaraan zeg! Ik ben nu al super benieuwd naar het nieuwe seizoen.

Daarna keek ik Yolanthe. Ik vond het een leuk programma, je zag Yolanthe van een hele andere kant.
Zaterdag! Wat was het lekker weer zeg! Ik heb de hele dag rustig aan gedaan en genoten van het lekkere weer. Lodewijk genoot er ook van.

Lekker in het zonnetje!

Zie hem genieten van het zonnetje.

Yay! Blij!


Lodewijk heeft de hele dag voor pampus gelegen in het zonnetje.

Speijkje kwam ook nog even van het zonnetje genieten.
Ik waste de ramen met mijn moeder en daarna ging ik lekker in de zon zitten met mijn laptop. Ik kwam er achter dat Flikken Maastricht op Netflix stond en dus besloot ik te beginnen met kijken vanaf seizoen 1.

Het werd iets te warm in de zon dus ik besloot in de schaduw te gaan zitten.

Ik heb bijna de hele dag in een korte broek rondgelopen!

'S avonds ging ik darten met mijn broertje.
Lekker op het dak in het avondzonnetje zitten.

Nog steeds heel blij met het blousje dat ik vorige week bij de Primark met Sara kocht.

Snickers ice cream! 

Spelletjes spelen met mijn moeder op het dak. We hebben naast monopoly ook nog mens erger je niet en yathzee gespeeld.

Daarna nog even lekker bij het vuur zitten.
De volgende dag heb ik de hele dag vrijwilligerswerk gedaan. Voor de mensen die het nog niet weten: ik rij paard met gehandicapten, ze gingen een dag op "kamp" en ik heb geholpen. Normaal loop ik ook naast het paard maar dat ging helaas nog niet met mijn enkel, ze zijn naar het bos geweest en hebben gemend. Gelukkig zat het weer mee en hebben we lekker buiten gezeten. Tijdens de lunch kwam deze leuke jongen zomaar op mijn schoot zitten, haha!

'S avonds had mijn laptop weer zin om het te begeven, vandaar dat deze kijkje in mijn leven 1 dag later komt dan gepland.
Nog een foto van maandag. Ik ging met Ande naar de stad om een bikini voor haar te kopen en daar kwam ik dit leuke blousje tegen. Helaas had ik geen geld bij me dus hebben we het blousje in de winkel achter een stapel jurken verstopt zodat niemand anders hem mee kon nemen, ik ben snel naar huis gefietst om geld te halen en gelukkig hing hij er nog, best slim toch? :)

Morgen ga ik na school met twee vriendinnen in een riviertje in de buurt van school zwemmen en zaterdag ben ik te vinden op de youtube gathering! Zondag ga ik weer helpen met het kamp bij vrijwilligerswerk, voor de rest weet ik nog niet wat ik ga doen deze week.

hoe was jouw week?





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen