vrijdag 9 mei 2014

Inspiratie: Russische moeder maakte prachtige foto's van haar kinderen.

Inspiratie haal ik uit alle hoeken en gaten. Van een leuk liedje tot een mooie film. Overal kan je wel inspiratie uit halen. Vandaag wil ik jullie de foto's laten zien van Elena Shumilova. Een moeder die prachtige foto's maakte van haar kinderen. Lees snel verder!
Ik ben bij deze prachtige foto's gekomen via twitter. Iemand deelde haar foto's en ik vond ze zo mooi dat ik er snel meer opgezocht heb. Wat ik ontzettend mooi vind in haar foto's is de sfeer. De foto's nemen me echt mee in een andere wereld en dat vind ik heel mooi. Ook vind ik het gebruik van licht heel erg mooi. Ik heb een tijd met open mond naar deze foto's gekeken, zo mooi vond ik ze!









Ik kan maar naar deze foto's blijven kijken! Wat ontzettend mooi dat ze haar kinderen in combinatie met de dieren heeft gefotografeerd, dat levert deze prachtige plaatjes op.
wat vind jij van deze foto's?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten