zondag 4 mei 2014

Inspiratie: Jared Chambers.


Jullie weten zolangzamerhand dat ik fotograferen heel erg leuk vind. Ik vind het ook heel erg leuk om foto's van andere fotografen te bekijken, daar haal ik dan weer mijn inspiratie uit. In dit artikel laat ik jullie de foto's van Jared Chambers, een hele inspirerende fotograaf. Lees snel verder!
Een tijd geleden las ik op een blog over de Amerikaanse fotograaf Jared Chambers. Ik vond zijn foto's meteen bijzonder en besloot op zijn tumblr te kijken. Wauw, wat maakt deze man goede foto's zeg! De foto's van Jared Chambers onderscheiden zich doordat ze een hele mooie sfeer hebben. Ik kan uren naar zijn foto's kijken en dan blijf ik ze bijzonder vinden. Zijn foto's hebben een zacht effect en dat vind ik ontzettend mooi.  Sfeer in foto's is belangrijk en daarom vind ik deze fotograaf zo ontzettend goed. Hij maakt portretten maar ook prachtige foto's van de natuur. Zijn foto's zijn zo ontzettend eenvoudig, maar toch ontzettend mooi. Kijk zelf maar:


Salton Sea 4/4
Nicole
Camp




Wat vind je? Inspirerend toch? Ik ben in ieder geval helemaal geïnspireerd en hoop dat ik ooit ook zo prachtig kan fotograferen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten