zaterdag 31 mei 2014

Ik bakte weer eens een taart.

Ja, ik weet het. De laatste keer dat ik een taart bakte ging het volledig mis en beloofde ik dat ik in 2014 geen taarten meer zou bakken. Maar ik kon me niet neerleggen bij mijn afgang en dus besloot ik het nog één keer te proberen, en nu wel met bakmix!

Ik heb het lekker gefilmd want daar had ik weer eens zin in.
edit: ik ben met mijn domme hoofd vergeten de video erbij te zetten, hier is ie wel!



Ik ben van plan weer meer met youtube te gaan doen, niet elke week een video maar om de zoveel tijd. Ik wil ook niet meer voor de camera gaan zitten om te praten maar ik wil liever sfeervideo's maken en lekker experimenteren met video effecten. Ik heet kleinduimpjex. Als je deze video dus leuk vond zou ik zeker abonneren, want dan krijg je meer van dit soort video's te zien!

wat vind je van mijn nieuwe youtubekanaal?

2 opmerkingen: