maandag 26 mei 2014

Dutch Youtube Gathering 2014


Zaterdag was de negende editie van de Dutch Youtube Gathering. Ik was er bij en heb het erg naar mijn zitn gehad. In dit artikel laat ik jullie door middel van foto's zien hoe de dag was en wat ik er van vond.

Dit was mijn tweede keer dat ik naar de Dutch Youtube Gathering ging. Vorig jaar ben ik ook geweest en dat vond ik toen super leuk. Dit jaar kwamen er wel veel meer mensen dan vorig jaar. Vorig jaar waren er 1500 mensen en dit jaar 4500. Ik vind het jammer dat het zo'n groot evenement is geworden want kleinschalige dingen vind ik veel leuker. Ondanks dat heb ik een toffe dag gehad.


'S ochtends met de trein naar Houten, voor ons maar 6 minuten dus dat was fijn. Vanaf station Houten met de OV-fiets naar de Expo en vervolgens zo erg verdwalen dat we er in plaats van 7 minuten 50 minuten over hebben gedaan. Daardoor waren we zo laat dat we gelukkig niet meer in de rij hoefde te staan en meteen naar binnen konden. Toen we binnen waren kwam er een oude man met een NOS microfoon op ons afgestapt en vroeg aan ons voor wie we kwamen: black out dus stotterde me maar wat. Toen de man weg liep herkende we hem: het was rutger van het youtubekanaal furtjuh! Onder de schmink en helemaal vermomd. Later hoorde we hem op het podium zeggen dat het voor zijn nieuwe video was, dus wij komen al stotterend in een video van Furtjuh.

Bij de mediakraft stand kon je een blikje energy krijgen. Ze schreven je naam erop en de jongen achter de stand schreef mijn naam 3 keer verkeerd waardoor hij er "sorry" onder heeft gezet.


Natuurlijk ben ik ook op de foto geweest met youtubers! Het was erg druk waardoor ik niet met iedereen op de foto ben geweest, maar ik ben heel erg blij met de foto's die ik heb!

Vera (Veracamilla)

Serena (BeautylabNL)

Alwin (Yoursmokindog)

Saske (Hashtagsaske)

Sanne (Schatteke)
 
Ruger (Furtjuh)

Toen we naar huis gingen was ik super moe door de drukte en warmte maar het was super leuk! Het was jammer dat het zo ontzettend druk was, want daardoor was er geen tijd voor een leuk praatje of iets met een youtuber. Ik heb wel een ontzettend leuke dag gehad en ga volgend jaar zeker weer!












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen