dinsdag 6 mei 2014

Dankbaarheidslijstje


Ik vond het wel weer eens tijd om een dankbaarheidslijstje te maken, een lijstje met alle dingen waar ik de laatste tijd dankbaar voor ben. Lees snel verder!



- Mijn nieuwe kamer! Ik heb mijn kamer laatst verandert en ik ben er zo blij mee! Hij is nog niet helemaal af maar als hij af is komt er een roomtour! Ik kan nu heel erg fijn met mijn laptop in bed zitten, dat kon ik eerst niet en daar ben ik heel erg blij mee!

- De lieve mensen die me zo ontzettend goed helpen. Nu ik wat minder kan door mijn krukken is het extra fijn dat er mensen zijn die je helpen. Zo vragen er mensen of ze mijn tas moeten dragen en helpen ze me de trap op. Ik ben ontzettend blij dat ik zulke lieve en zorgzame mensen in mijn omgeving heb.

- Het lopen gaat de goede kant op! Ik moet van de fysio weer gaan oefenen met lopen en het gaat steeds beter, daar ben ik ontzettend blij mee. Ik kan al redelijk zonder krukken op de tenen van mijn voet lopen en met krukken kan ik al op mijn hele voet steunen. Ik hoop dat ik snel weer goed kan lopen.

- Het is weer picknickweer! Ik heb de laatste tijd al aardig vaak gepicknickt en dat vind ik zo leuk! Picknicken is voor mij echt iets wat je in de lente en de zomer doet en ik ben blij dat ik het weer kan doen. Het is gewoon ontzettend gezellig om met vriendinnen op een kleedje in het gras te zitten.

- We zitten nu in het leukste gedeelte van het jaar (vind ik). Veel vrije dagen, lekker weer, het einde van het schooljaar komt in zicht.. Ook doe ik in deze tijd van het jaar altijd veel leuke dingen met familie en vrienden. Ik hou van deze tijd van het jaar en ga de komende weken lekker genieten.

waar ben jij dankbaar voor? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten