woensdag 28 mei 2014

bucketlist #2


Een tijdje terug liet ik jullie een stukje van mijn bucketlist en vandaag is het tijd voor deel 2! Dit is ook het laatste deel van mijn bucketlist wat ik aan jullie laat zien, mijn bucketlist is namelijk nog niet zo lang. Lees snel verder!


1. Een flashmob doen
Ik heb wel eens meegedaan aan kleine flashmobs maar die lukte nooit, ik wil heel erg graag een keer mee doen aan een flashmob die wel lukt en die echt groot word. Je ziet wel eens video's op youtube voorbij komen waarin er heel erg veel mensen mee doen en de flashmob echt groot word. Aan zo'n soort flashmob wil ik ook mee doen!

2. Een wreck this journal hebben
Ik vind de Wreck this journal boeken zo ontzettend leuk! Ik vind het idee heel erg gaaf en het lijkt me zo tof om er zelf een te hebben. Mijn vriendin had er vorig jaar één en daar heb ik ook een paar dingen uit gedaan. Dat vond ik al super tof, laat staan als ik er zelf één heb en er alles mee mag doen. De opdrachten zijn heel gek en varieren heel erg waardoor het boek je niet verveeld.

3. Vliegen in een luchtballon
In de zomer vliegen er altijd erg veel luchtballonnen over mijn huis en ik vind het dan heel tof om te kijken en naar de mensen in het mandje te zwaaien (die dat toch niet zien). Het lijkt me heel erg tof om ooit zelf in zo'n luchtballon rond te zweven en uit te kijken over de omgeving beneden je. Het lijkt me zo'n magisch gevoel om rond te vliegen in een mega grote ballon met een prachtig uitzicht. En dan het liefst met een gezellig en lief iemand die het nog leuker maakt.

4. Random mensen knuffelen
Toen ik zaterdag naar de Youtube Gathering ging had ik bijna een bordje met "free hugs"mee genomen. Ik vind het leuk om knuffels te krijgen en te geven en al helemaal aan mensen die ik niet ken. Ik vind het vooral leuk als ik mensen daarmee een klein lichtpuntje in hun dag geef. Dit is iets wat ik heel erg makkelijk kan uitvoeren en dat ga ik dan ook zeker een keer doen!

5. Midden in de nacht een taart bakken
Ik kan geen taarten bakken maar stiekem vind ik het best leuk. Vooral als je het op een gek tijdstip doet zoals midden in de nacht. Gewoon gezellig, als iedereen slaapt een taart bakken. En hem dan opeten in de tuin terwijl de maan je verlicht, als dat niet lekker taart eten is weet ik het ook niet meer hoor.

6. Naar Pinkpop
Ik hou van Festivals maar Pinkpop staat wel echt op mijn nummer 1 festival om te bezoeken.Ik hoor altijd zoveel goede verhalen over Pinkpop en wil al een hele tijd zelf gaan. Er komen elk jaar hele toffe artiesten op Pinkpop (dit jaar de Rolling Stones, wow!) en als ik video's zie wil ik er zelf het liefst meteen heen rennen en mee feesten. Jammer dat de kaarten niet heel erg goedkoop zijn, dat word dus nog even door sparen!

7. Naar een fashionweek
Ik ben één keer naar een modeshow in de Bijenkorf geweest en heb mijn ogen uitgekeken. Ik vond het zo tof om supermooie kleding voorbij te zien komen, geshowd door modellen. De sfeer die er hing vond ik magisch en ik besloot toen, ik ga vaker naar modeshows. Nooit meer gedaan natuurlijk maar als ik foto's van de fashionweek zie lijkt mij dat heel erg tof om naar toe te gaan. De toffe ontwerpers die daar hun kleding showen, de glitter en glamour. Het hele sfeertje lijkt me heel erg tof om een keer mee te maken.

8. Surfen
Ik hou van de strand, de zee en alles daar om heen. Gek genoeg heb ik nog nooit op een surfbord gestaan. Als ik op het strand ben zie ik wel eens surfers en dan denk ik altijd: "dat wil ik ook kunnen", ik heb het nog nooit geprobeerd dus ik vind dat daar snel verandering in moet komen. Het is vast heel moeilijk maar ik kan het altijd proberen toch?


9. Roadtrippen
Laatst hoorde ik een vriendin praten over roadtrippen in Amerika. Ze zocht plaatjes op en vertelde me wat haar plan was, meteen leek het mij supertof en ik wou mee. Roadtrippen lijkt me heel erg tof omdat je niet goed weet waar je terecht komt. Je stapt in een auto en ziet wel waar je uitkomt en waar je die nacht slaapt. Je rijd en ziet ondertussen ook nog wat van het land. En als er iets mis gaat moet je improviseren, want je bent niet voorbereid.

10. Op krukken lopen
Ja, dit stond echt op mijn bucketlist! Ik wou al zo lang een keer op krukken lopen omdat het me heel erg leuk leek om me zo voort te bewegen. Ik had vroeger een meisje in mijn klas dat wel eens op krukken liep en dat vond ik er altijd zo leuk uitzien dat ik het ook wou. Ook kreeg ze veel meer aandacht en stiekem leek mij dat ook wel leuk. Nu ik eenmaal op krukken heb gelopen weet ik dat het niet zo leuk is als het er uit ziet. Je bent ineens zo afhankelijk van anderen en dat is niet leuk. Ik had van te voren niet bedacht dat ik zo weinig zou kunnen en zo afhankelijk zou zijn van mensen. Dus dat viel uiteindelijk flink tegen.

wat staat er op jouw bucketlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen