vrijdag 30 mei 2014

Boekreview: Little people in the city


Een hele tijd terug (met sinterklaas) kreeg ik het boek genaamd Little people in the city. De naam zegt het al: het is een boek met foto's van allemaal kleine poppetjes, neergezet in de stad. Vandaag vertel ik jullie wat ik van het boek vond, lees snel verder!



Het is een heel erg klein en schattig boekje met een erg mooie voorkant. Er staat bijna geen tekst in het boekje, vooral veel foto's. Vandaar dat het mij ook het beste lijkt om eerst een paar pagina's te laten zien.

 
De foto's zijn een soort zoekplaatjes. Je ziet op de ene bladzijde de uitvergrote foto zodat je kan zoeken waar het poppetje staat en daarna zie je de ingezoomde foto. Bij sommige foto's is het echt moeilijk om het poppetje te vinden!


Sommige onderschriften zijn ontzettend leuk en grappig bedacht en dat maakt het boekje nog leuker om te bekijken. Hieronder een aantal voorbeelden:




Op de laatste pagina's van het boek staat wanneer en waar welke foto gemaakt is, vind ik ook heel erg leuk om te bekijken!


Ik vind Little people in the city een erg leuk boek. Ik vind het idee achter het boekje heel erg tof en de foto's die er in staan zijn leuk en goed gemaakt. Ik heb erg moeten lachen om de bijschriften en sommige foto's. Ik raad dit boekje zeker aan aan mensen die van mooie foto's en humor houden. Als je liever veel tekst in een boek wil moet je dit boek zeker niet kopen. Het is leuk als je even geen zin hebt om te lezen maar gewoon even "plaatjes wil kijken". Dit boekje verveelt niet snel want er valt altijd weer meer op de foto's te ontdekken. Wat ik ook erg leuk vind is dat het boek een soort zoekplaatje is. Je moet echt op zoek naar waar het poppetje staat. Ik raad dit boek zeker aan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten