maandag 7 april 2014

video's die mij blij maken.


Ik hou van youtube. Ik kijk heel veel video's en van sommige word ik ontzettend blij, tijd om deze eens met jullie te delen. Lees snel verder!

Iedereen kent het liedje en de videoclip van het nummer 'Happy' wel. Dit filmpje is opgenomen door mensen met het syndroom van down en ontzettend vrolijk. Iedereen is aan het dansen en vrolijk aan het doen. Zeker het kijken waard.
Ik hou van flashmobs en deze flashmob vind ik echt heel erg leuk. Loes breide 1955 meer dan 500 truien en heeft ze allemaal bewaard. In deze flashmob heeft iedereen een trui van haar aan, dat is een super leuk gezicht!


Alwin (yoursmokindog) maakt ontzettend leuke en originele video's. Deze video vind ik heel erg leuk bedacht en ik moet elke keer weer lachen.
 deze video vind ik onwijs bijzonder. Het meisje dat haar haar doneert heeft echt een hart van goud, ik vind het zo bijzonder dat ze op 3/jarige leeftijd al weet dat ze mensen wil helpen en daarom haar haar doneert. Deze video geeft mij elke keer weer een lach op mijn gezicht omdat ik hem zo ontzettend lief vind.

deze video maakt mij ook heel blij. De jongen in deze video vraagt mensen eerst de weg en zegt daarna dat ze knap zijn. De reactie van die mensen is zo leuk! De ene persoon zegt dankje en de ander reageert heel erg verbaasd.

welke video's maken jou blij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten