donderdag 10 april 2014

TMI tag


Ik had weer eens zin in een tag en had deze tag al op meerdere blogs voorbij zien komen, de too much information tag. De naam zegt het al, ik ga vragen beantwoorden die er eigenlijk niks toe doen. Lees snel verder!



Wat draag je op dit moment?
Ik draag een bordeaux rode broek van H&M, een gebloemd hempje met daarover een spijkerbloesje. Allebei ook van H&M.

Ben je ooit verliefd geweest?
Heel erg lang geleden, toen ik nog een heel klein meisje was. Maar dat was geen 'echte' liefde.

Ooit een verschrikkelijke break up gehad?
Nee, nog nooit.

Hoe lang ben je?
Ik ben 1.58, best klein he? Maar ik vind het niet zo'n probleem om klein te zijn, eerder leuk!

Hoeveel weeg je?
Sommige mensen doen hier ontzettend moeilijk over en vertellen het niet, mij maakt het niet zoveel uit. Ik ben rond de 46 kilo.

Heb je tattoos?
Nee.

Piercings?
behalve de gaatjes in mijn oren, nee.

OTP?
Omgekeerd Tanden Poetsen? Nee, geen idee haha.




Wat is je favoriete tv-serie?
New Girl! Ik heb inmiddels heel seizoen 1 op Netflix gekeken en ben helemaal fan. Helaas laat Netflix even op zich wachten en staat seizoen 2 er nog niet op.

Wat is je favoriete band?
Chef'special!

Iets dat je mist. 
Mijn slaap, ik slaap de laatste tijd weer ontzettend slecht en ik word er een beetje gek van. Dus van mijn mag mijn slaap wel weer terug komen.

Wat is op dit moment je favoriete liedje?
Moeilijke vraag... Mijn favoriete verandert ongeveer om de dag. Op dit moment is het denk ik 'Rather Be' van Clean Bandit. Lekker vrolijk en ik krijg er energie van!

Hoe oud ben je?
Ik ben 15 jaar.

Wat is je sterrenbeeld? 
Ik ben een boogschutter!

Kwaliteiten die je in een partner zoekt.
Iemand die ik kan vertrouwen, die zorgzaam is en ik zou het zou leuk vinden als hij ook een beetje de zelfde humor als ik heeft. Dan kunnen we gezellig samen lachen :)

Favoriete quote? 
"Follow your dreams they know the way". Ik ben een dromer en ik vind deze quote ontzettend mooi, als ik dreig iets op te geven zeg ik deze quote altijd tegen mezelf zodat ik door blijf gaan.

Wie is je favoriete acteur? 
Als ik eerlijk moet zijn zou ik het niet weten. Ik kijk nooit films en heb dus eigenlijk geen favoriete acteur.

Favoriete kleur?
Ik vind bordeaux rood een ontzettend mooie kleur in de winter maar ik hou ook heel erg van mintgroen in de zomer.

Harde of zachte muziek?
Ik vind zachte muziek het fijnst om naar te luisteren. Ik hou helemaal niet van muziek waar een harde dreunende beat onder zit. Geef mij maar akoestische gitaren en mooie piano solo's!
.
Waar ga je naartoe als je verdrietig bent? 
Dan sluit ik me op in mijn kamer en kom ik er voorlopig niet meer uit.
Hoelang sta je onder de douche? 
Ik hou helemaal niet van douchen maar als ik er eenmaal onder sta sta ik er best lang onder. Ik sta ongeveer een half uur à drie kwartier onder de douche.

Hoelang doe je erover om je ‘s ochtends klaar te maken? 
Als ik om 8 uur weg moet sta ik om 7 uur op, ik doe er ongeveer een half uur over om mijn lenzen in te doen, te bedenken wat ik aan doe, opmaken, haar doen. En een half uur over ontbijten en kletsen met mensen.

Heb je ooit gevochten? 
Als je broer-zus ruzies niet meetelt, nee.

Wat is een turn on? 
Droge humor, daar kan ik echt ontzettend hard om lachen.

Turn off?
Uit je mond stinken, roken, een hoge dunk van jezelf hebben.

Wat is de reden waarom je bent gaan bloggen? 
Ik was op een middag een blog van iemand aan het lezen omdat mijn vriendinnen het daar zo vaak over hadden. Ik hield al heel lang van schrijven maar wist niet zo goed hoe ik het kon gebruiken en toen ik zo op die blog aan het rondklikken was bedacht ik me hoe ik weer verder kon gaan met schrijven, ik kon gaan bloggen! En zo gezegd zo gedaan. Tadaaa, dat is dus de blog waar je nu op kijkt.



Wat zijn je angsten? 
Ik ben bang om de mensen waarvan ik hou kwijt te raken. Ook ben ik bang voor vuurwerk en kleine ruimtes zoals liften of wc's. Nu lijk ik best wel een angsthaas, maar dat valt ook wel weer mee.

Wanneer moest je voor het laatst huilen? 
Pfoe, dat is alweer een tijdje terug. Ik denk dat ik heb gehuild omdat ik ontzettend moe was en mijn lichaam nergens meer zin in had terwijl ik nog ontzettend veel moest doen.

Wanneer zei je voor het laatst ‘ik hou van jou’ tegen iemand? 
Gisteren of eergisteren waarschijnlijk, tegen een vriendin.

Wat is de betekenis van je blognaam? 
Nou, mijn naam is Vink (voor als je het nog niet wist, aangenaam!) en juh komt er gewoon achter omdat ik het anders zo saai vond. Ik wil wel heel graag een andere naam voor mijn blog maar ik heb geen idee welke naam.

Welk boek las je voor het laatst uit?
Een-nul voor de autisten van Karlijn Stoffels. Een ontzettend mooi en bijzonder boek, zeker een aanrader!

Welk boek ben je momenteel aan het lezen?
Ooit zullen we elkaar alles vertellen van Daniela Krien. Het is een heel ander soort boek dan ik normaal lees dus ik vind er een beetje moeilijk doorheen te komen, maar hij is best leuk.

Welke tv-serie keek je voor het laatst? 
De laatste aflevering van New Girl. Wat vind ik het jammer dat ik nu weer moet wachten op seizoen 2!

Met wie heb je voor het laatst gesproken? 
Met mijn ouders en broertje, tijdens het eten.

Wat is de relatie tussen jou en degene waar je het laatst een berichtje naar hebt gestuurd? 
Dat was een vriendin van dansen.

Wat is je favoriete eten? 
Bourgondische aardappeltjes, mini loempia's, chocola, koekjes... Ik hou eigenlijk gewoon van alles dat eetbaar is.

Welke plaats wil je nog graag bezoeken?
Ik wil nog ontzettend graag een keer naar New York, dat lijkt me echt een geweldige stad. Ook zou ik graag nog wel een keer naar een tropisch eiland met witte stranden en blauwe zeeën willen!

Waar was je voor het laatst? 
In de huiskamer beneden, voor het avondeten.



Ben je verliefd? 
nope.

Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde? 
Vandaag, toen mensen kwetsende dingen zeiden. Ik neem opmerkingen die mensen maken al snel serieus en vind het moeilijk om te zien of mensen een grapje maken of dat ze het echt menen.

Wat is je favoriete snoepjessmaak? 
Zuur! Ik hou ontzettend veel van zure matten en ander zuur snoep vind ik ook geweldig.

Welke instrumenten speel je? 
Ik speel zo'n 11 jaar viool en heb mezelf geleerd piano te spelen. Ook kan ik een mini beetje met een cello en gitaar overweg.

Wat is je favoriete sieraad?
Ik draag de laatste tijd niet zo veel sieraden meer maar ik denk dat dan een armbandje van Newlook is.



Wat is de laatste sport die je hebt gedaan? 
Ik heb vandaag gefietst naar school maar ik weet niet echt of je dat een sport kan noemen. Ik heb gisteren paardgereden en dat is wel een sport.

Welk liedje zong je voor het laatst? 
Een liedje wat we moesten luisteren bij Engels en daarna in mijn hoofd zat.

Wat is je favoriete openingszin? 
Hey, ik ben een slak. Shit mijn huisje is kapot, mag ik bij jou slapen?

Heb je die zin ooit gebruikt? 
Nee, haha.

Wanneer heb je voor het laatst met iemand gechilled? 
Zondag, bij een vriendin in Houten.

Wie moet deze vragen nog meer beantwoorden? 
Ik tag Jasmijn & Ande, maar andere mensen die deze tag leuk vonden kunnen hem gerust overnemen!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen