zondag 20 april 2014

Music of the moment #15

Het is weer tijd voor een music of the moment. Deze maand heb ik weer veel muziek gedownload en ontdekt die ik vandaag met jullie ga delen, lees snel verder!




Ik heb aan het begin van de maand heel veel albums van Passenger gedownload. Wat maakt Passenger toch goede muziek! De meeste nummer zijn lekker rustig maar er zitten ook een aantal heel vrolijke en energievolle nummers tussen. De twee nummers hierboven zijn mijn favorieten maar eigenlijk vind ik al hun nummers goed. 

Nu gaan we even over naar de drukkere muziek want dit nummer vind ik echt geweldig. Heel erg vrolijk en het geeft me energie. Ook vind ik het leuk dat er vioolsolo's in voor komen. 

Ik vind Franse muziek ook heel erg leuk en ik vind vooral de muziek van Stromae leuk. Dit nummer is vrolijk en anders dan andere nummers. Het is een nummer dat bijzonder is en opvalt. Dat vind ik ontzettend leuk en daarom luister ik het nummer erg graag.

Een oude bekende: Krezip. Ik vind de muziek van Krezip heel goed maar ik had er al lang niet meer naar geluisterd. Tot ik opeens dit nummer tegenkwam. Wat vind ik dit een mooi nummer zeg! De piano in dit nummer vind ik erg mooi en ik ben van plan dit zelf ook op de piano te gaan spelen.

Nog een nummer van mijn favoriete artiesten: Kings of convenience. Dit nummer had ik eigenlijk nooit geluisterd tot ik hem opeens tegenkwam op mijn ipod. Wat is dit een heerlijk rustig nummer zeg! Ik vind de tekst bij het nummer ook erg goed.

welke muziek luister jij de laatste tijd vaak?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten