donderdag 3 april 2014

music of the moment #14


Het is weer tijd voor music of the moment! Ik heb weer een aantal nieuwe nummers ontdekt die ik vandaag met jullie ga delen, lees snel verder!






Ik vind Passenger echt onwijs goede muziek hebben. Laatst was ik wat oude albums aan het opzoeken en toen kwam ik bij deze nummers uit. Want vind ik ze leuk zeg! 

dit liedje is heel erg vrolijk! Ik vind hem erg leuk en luister hem vaak op de fiets :)


Misschien dat je 8tracks kent? Op 8tracks is het de bedoeling dat je je stemming of je activiteit invoert en daar zoekt hij dan afspeellijsten bij. Dit nummer stond in zo'n afspeellijst en ik vind hem super leuk. Hij is heel erg rustig en ik vind de tekst heel mooi.

Dit nummer stond ook in zo'n afspeellijst en deze vind ik ook mooi. Ik hou van nummers met gitaren er in. Hij doet me denken aan de zomer maar soms word ik er ook wel een beetje treurig van. 

Dit is weer een stuk treuriger nummer maar ik vind hem wel heel erg mooi. Ik hou soms wel van muziek waar je treurig van word en dit nummer hoort daar toch wel bij. 

dit is ook weer een ander nummer maar ik vind hem wel heel leuk. Hij is erg rustgevend en relax vind ik. 


Dit vind ik echt een zomer nummer. Zoals je waarschijnlijk al hebt gemerkt hou ik ontzettend veel van nummers met akoestische gitaren er in. Dit is nog zo'n nummer, ik vind akoestische gitaren een nummer gewoon helemaal afmaken!

welke muziek heb jij de laatste tijd veel geluisterd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten