woensdag 30 april 2014

Kijkje in mijn leven- Limburg, leren & verband.

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was ik even in Limburg, kneusde ik mijn enkel en zat ik dus vrij veel thuis. Lees snel verder!

Nog even knallen voordat ik op vakantie ging, ik had een natuurtoets de vrijdag voor pasen en ik moest een voldoende halen om over te gaan voor natuur. Ik moest dus een hard aan de bak met leren. 

 
Na de natuurtoets op vrijdag gingen we met het hele leerjaar kanoen. We hebben zo'n 3 uur gekanood en daarna waren mijn armen echt dood. Ik zat met een jongen in de boot die me helemaal nat had gemaakt dus doorweekt was ik ook, voor de rest was het wel heel leuk!
De volgende dag gingen we met de trein richting Limburg!

Mooi kasteel. 





























De beek achter het huisje.



























De hele dag het raam open en met de voetjes naar buiten.
Stokstaartjes in het tuincentrum. 

'S avonds hout hakken voor in de kachel. 









Het was er prachtig!




























Met de trein naar huis! Doordat ik mijn enkel had gekneusd kon ik niet fietsen en ben ik het hele station over gehinkeld om met de bus naar huis te gaan.


'S avonds naar de eerste hulp en te horen krijgen dat ik 5 weken op krukken moet lopen, niet leuk :(

De rest van de week bestond vooral uit thuis zitten en rustig aan doen met mijn enkel. Vrijdag zat ik voor het eerst in de klassen die zijn ingedeeld op profielkeuze en 's avonds kwam er een vriendin logeren.

De volgende dag gingen we samen met nog een vriend naar koningsdag toe. Ik ging in de rolstoel omdat ik niet heel lang kan lopen op krukken.
Maandag ging ik paardrijden. Een vriendin van mij heeft een eigen paard en vroeg of ik op haar paard wou rijden omdat ik met mijn enkel niet meer in mijn eigen paardrijles kan rijden. Ze had de beugels van het zadel afgehaald waardoor ik mijn enkel kon laten hangen. We zijn naar buiten geweest en het was heel erg leuk. Ze heeft een ontzettend lief paard en het rijden was super! Daarna hebben we nog gepicknickt.

Deze week heb ik nog vakantie. Ik ga afspreken met vriendinnen en lekker uitrusten. Zondag heb ik een herdenkingsconcert met orkest voor 4 mei en maandag ga ik naar het bevrijdingsfestival! 
hoe was jouw week?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten