vrijdag 11 april 2014

Kijkje in mijn leven- glow in the dark, Frans en pasen

 Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven, deze week was vrij rustig. Ik leerde voor toetsen, was ziek en zocht een vriendin op. Lees snel verder!


Vorige week woensdag hadden we een glow in the dark gymles. We kregen glow in the dark scmink op ons gezicht en we gingen free runnen en breakdancen. Het was heel erg leuk!

Na school ging even de stad in met Ande, daar haalde ik deze appel peer milkshake, hij was heel erg lekker!

(mooie foto dit, wow) vrijdag was ik ziek en keek ik de hele dag afleveringen van Wie is de mol. 

Mijn jurkje kwam aan! Hij is van Newlook en ik ben er ontzettend blij mee.

Yess, we hebben weer paaskippetjes in huis! Wat hou ik van die dingen zeg.

We kwamen deze bananenchips tegen in de supermarkt en moesten het uitproberen, ik vind het super lekker. Het smaakt eigenlijk gewoon naar "normale" chips, alleen dan van bananen gemaakt. 

<3

Zondag ging ik naar een vriendin in Houten toe. We leerden samen voor onze natuurtoets en maakte nog een rondje door Houten. Ik bleef daar eten en ging 's avonds weer terug met de trein.
Maandag moest ik er toch echt aan geloven, ik moest beginnen met leren voor mijn Frans toets. Ik had totaal geen zin...

En geen concentratie.. In plaats van leren maakt ik kunst op dit elastiek.

'S avonds even ontspannen met een boek voor het slapengaan. 

En muziek van Ingrid Michaelson.

Dat was het kijkje in mijn leven weer! hoe was jouw week?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten