woensdag 2 april 2014

Kijkje in mijn leven- concerten, concerten, concerten.

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Dit was een ontzettend leuke week waarin ik niet normaal weinig foto's heb gemaakt. Lees snel verder!



De week begon (zoals gewoonlijk) met wiskunde. 
Op dinsdag vertrok ik naar Amsterdam, want ik had repetitie in het concertgebouw!
We repeteerden in de Koorzaal, een prachtige zaal met hele mooie kroonluchters.


en we gingen natuurlijk naar binnen via de artiesteningang :)


We zaten na afloop nog even in de artiestenfoyer en daar hadden ze nog wat eten over. We kregen een heerlijk stukje taart aangeboden omdat het anders werd weg gegooid.
De volgende dag ging ik weer naar Amsterdam, nu voor het concert! We hadden 's middags repetitie en daarna mochten we eten in de artiestenfoyer. Het was heel erg lekker.

Daarna omkleden en klaar maken voor het concert, ik was best zenuwachtig...

Het concertgebouw is zo mooi..

Het concert ging best goed, ik was wel erg zenuwachtig en trilde en dat is niet erg handig als je een stok vast moet houden. Maar goed, naast mijn zenuwen ging het goed en was het erg leuk!
Nog een foto voor de artiesteningang :)

Van donderdag heb ik gek genoeg geen foto's. Ik ging 's ochtends naar de podotherapeut om mijn zooltjes op te halen. 'S middags ging ik weer naar Amsterdam, we aten wat bij Julia's en gingen daarna weer door naar het concertgebouw voor het tweede en laatste concert. Dat concert ging beter dan de dag daarvoor. Er gebeurde nog wel iets raars aan het einde, maar ik vond het weer super leuk. Daarna zijn we nog wat wezen drinken en zijn daarna weer naar huis gegaan. Toen ik rond 00:00 door de stad naar huis fietste ging mijn fiets nog kapot en moest ik naar huis lopen...

We speelden samen met het Lendvai trio, een ontzettend goed trio en ontzettend aardige mensen. Na afloop van het concert kon je een cd kopen waar ze wat in schreven, super leuk!

Vrijdag was ik vrij en ging ik naar een vriendin in de Meern. Nadat ik eerst ontzettend verdwaald was kwam ik eindelijk bij haar aan. We keken Frozen en haalden een ijsje. 
'S avonds keek ik natuurlijk Flikken Maastricht :)

Zaterdag ging ik picknicken met een vriendin, in deze blogpost staan daar wat foto's van.

Zondag had ik een concert in de Meern, ik verdwaalde weer en heb een uur rond gefietst. Het concert ging niet super, ik was erg moe van de lange week en kon mijn concentratie er niet erg goed bij houden.
Toen ik thuis kwam lag het internet er uit..

Ik eindig dit kijkje in mijn leven met Frans, hier schreef ik een brief. 

Zoals je al hebt kunnen lezen was dit een erg drukke week, daardoor is het foto's maken er een beetje bij ingeschoten. Ik heb wel ontzettend genoten, de concerten die ik heb gespeeld waren ontzettend leuk en ik heb heel veel leuke nieuwe mensen leren kennen. Ook heb ik genoten van het lekkere weer. Deze week word gelukkig rustiger, zodat ik weer een beetje kan uitrusten.

hoe was jouw week?








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen