zondag 6 april 2014

5 faves



Het is alweer een tijdje terug dat ik jullie mijn favorieten liet zien, ik wil het nu alleen op een wat andere manier gaan doen. Ik laat jullie 5 random favorieten zien. Lees snel verder!




Laten we beginnen met mijn liefde, ik vertelde er al eerder over. Het is mijn ipod classic! Wat hou ik van dit ding zeg. Muziek luisteren word zo'n stuk makkelijker! Ik kan makkelijk het geluid regelen en een nieuw nummer opzetten en hij heeft ook nog eens ontzettend veel ruimte, ik ben zo blij met deze aankoop!

Deze koptelefoon gebruik ik al best wel een tijd, ik vind hem zo fijn! Ik fiets alleen naar school en luister dan altijd muiek, door de wind en andere geluiden kan ik mijn muziek heel moeilijk horen als ik oortjes in heb, als ik een koptelefoon op heb kan ik mijn muziek wel horen! Ook kan ik me moeilijk concentreren op school, als ik dan mijn koptelefoon op zet hoor ik veel minder en kan ik me heel erg goed afsluiten waardoor ik me een stuk beter kan concentreren.


Deze zag ik laatst bij de Action liggen en hij leek me meteen lekker. Ik kocht hem om eens uit te proberen hoe het zou smaken en wat was het lekker zeg! Wat ik onwijs lekker vind is dat er extra veel karamel in zit. Ik vond Snickers van zichzelf al lekker maar die extra karamel maakt het helemaal af.


Een tijdje terug ben ik naar de Primark geweest en daar kocht ik dit vest. Sinds ik hem heb heb ik hem al ontzettend vaak gedragen. Hij zit heel lekker en is heerlijk warm. Ik vind hem erg mooi vallen, vooral ook omdat hij best wel lang is. Dit vest is echt mijn favoriete aankoop en ik ga hem zeker nog heel erg vaak dragen.


Ook ontdekte ik vaseline. Ik ging naar de ortho om mijn beugel er uit te laten halen en ik wist dat je dan heel erg lang met een klem in je mond moet waardoor je lippen ontzettend droog worden. Ik besloot op zoek te gaan naar vaseline omdat ik had gehoord dat dat goed zou werken. Gelukkig vond ik een potje en het werkte ontzettend goed! Mijn lippen waren heel zacht en een stuk minder droog. Nu gaat het potje overal mee naar toe en gebruik ik de vaseline elke dag.

welke dingen zijn bij jou favoriet op dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen