maandag 3 maart 2014

top 15 huilmuziek.

Soms heb ik zin in muziek waarbij ik lekker kan huilen. Met een zielige melodie en veel emotie. Ik heb voor jullie mijn 15 favoriete huilnummers op een rij gezet, lees snel verder!

15. About today- The National
Ik vind de stem van de zanger van The National heel erg mooi en ik vind dat het nummer heel erg goed in elkaar zit. 



14. Sort of- Ingrid Michaelson 
De piano in dit nummer vind ik een ontzettend mooie melodie hebben, Ingrid Michaelson zingt ook ontzettend goed. 




13. Trouble- Coldplay
De piano heeft ook in dit nummer een ontzettend mooie melodie. 



12. Joshua- Stonewashed
Ik hou van nummer waar de piano iets moois speelt want ook in dit nummer vind ik de piano heel erg mooi. 


11. Dat ik je mis- Maaike Ouboter
Dit nummer kent iedereen waarschijnlijk wel, ik vind de tekst zo mooi! En het nummer word ook prachtig gezongen. 



10. I'll never forget you- Birdy
De muziek van Birdy vind ik ontzettend goed maar dit nummer vind ik toch wel het allerbest. 



9. Dear mister president- P!nk
P!nk zingt dit nummer ontzettend mooi en ook in dit nummer vind ik de tekst heel erg goed. 



8. Mad world- Gary Jules
In dit nummer vind ik de piano weer heel erg goed. 



7. I can't make you love me- Bon Iver
De piano in dit nummer vind ik heel erg mooi, ik ben zelf begonnen met oefenen op de piano. Ik heb dit nummer heel erg vaak geluisterd als ik me rot voelde. 



6. The last day on earth- Kate Miller-Heidke
Ook in dit nummer is de piano weer ontzettend goed. 



5. I see fire- Ed Sheeran
Dit nummer heeft ook een heel erg mooie begeleiding, Ed Sheeran zingt het heel erg mooi. 

4. Never is a promise- Fiona Apple
Weer een mooie pianobegeleiding! Ook dit nummer word weer heel erg goed gezongen. 



3. True colours- Jules Larson
Dit is een cover van het nummer maar ik vind de cover veel mooier dan het originele nummer! Ook in dit nummer vind ik de pianobegeleiding prachtig en daarom staat het in mijn top drie. 


2. 9 crimes- Damien Rice
Ook dit nummer heeft weer een mooie piano begeleiding en word ontzettend goed gezongen, vandaar dat hij op nummer 2 staat. 



1. Jar of hearts- Christina Perri
en nummer 1! Om dit nummer moet ik bijna altijd huilen, er zit zoveel emotie in dit nummer. 


wat is jouw top 15?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen