donderdag 20 maart 2014

Kijkje in mijn leven- chef'special, zon en ijsjes.


Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven, deze weken heb ik veel leuke dingen gedaan. Ik ben naar chef'special geweest, heb genoten van het lekkere weer en nog meer van dat soort dingen. Lees snel verder!



Zo ongeveer mijn standaard lunch.

Met mijn ouders en broertje naar het bos! Ik vind het altijd heel erg leuk om naar het bos te gaan als het lekker weer is.

De hele avond het raam open gehad, het was ook zulk lekker weer!

Wie is de mol met paaseitjes, ik heb ze niet allemaal zelf opgegeten hoor :)


verveling tijdens wiskunde..

Hallo kat!
Ik moest een fotoserie maken van Imre, de dag van te voren schreef ik alvast op waar ik op wou gaan letten.


Deze foto maakte Imre van mij, ik vind hem leuk!

Ik maakte een portrettenserie van Ande, daar zijn inmiddels al wat foto's van online gekomen.


we moesten een doosje nabouwen bij onze stage, eerst moesten we de maten omreken naar cm. Dat was nog een wiskundig klusje!

 
Pakketjes wegbrengen voor stage, ook nog eens zelf ingepakt. Wat waren we trots.
Ik at voor het eerst sushi en om eerlijk te zijn was ik niet razend enthousiast. Misschien moet ik nog aan de smaak wennen maar ik vond het niet echt lekker.

Ik ging naar Foam toe, daarna nam ik een lekkere warme chocolademelk.

'S avonds deed de verwarming op mijn kamer het ineens niet, dus heb ik de hele avond met dekentjes om me heen gezeten.

Yay fruit!
Ik ging met een vriendin afspreken en we besloten om samen noodles te gaan eten, lekker!
Op 7 maart ging ik met Ande naar chef'special in Den Haag.
In de rij!

Binnen! Het was een super avond, een verslagje is inmiddels online gekomen.
Ande bleef slapen en de volgende dag haalden we een ijsje, omdat het vrouwendag was kregen we gratis slagroom.

Daarna lekker in de zon op het dak.

Ik hou van dit weer!

'S avonds, toen de zon bijna onder was.

Lezen in bed. Ik ben nu begonnen in de boeken met dierenverhalen van Toon Tellegen, ik vind ze heel erg leuk!


En nog meer lekker weer..
Wiskunde leren in de zon.
Donderdag lag ineens de glasvezel eruit waardoor de hele school zonder internet zat. Het was zulk lekker weer dat de docenten besloten ons naar buiten te sturen. We hebben een uur buiten rond gerend en spelletjes gespeeld, het leek net weer alsof we op de basisschool zaten. Iedereen genoot van het lekkere weer en er hing een ontzettend leuke sfeer.

Maar na een uur deed het internet het weer.. Een groot deel van de school was al naar huis gestuurd en dus dachten wij dat we ook wel naar huis gestuurd zouden worden. Maar dat was helaas niet het geval, we moesten nadat we een uur rond hadden gerend nog "werken". Niemand had meer zin en dus heb ik een uur rondjes gelopen en gekletst met mensen.

Vrijdag was een vriendin jarig en dus nam ik taart mee naar school. We wouden hem graag op eten en dus vroegen we tijdens de les aan een docent of we taart mochten gaan eten. "Alleen als ik ook krijg" zei de docent en zo zaten we in de klas met een docent taart te eten.

Vrijdagmiddag in het lab.
De avond doorkomen met een beker melk en fruit.
Zaterdag ging ik naar Katinke toe om spelletjes te spelen, het was super gezellig!

Sinaasappelsap voor de vitamientjes!
Milka Oreo blijft lekker.
Nederlands leren, vijftien artikelen markeren en nog meer van dat soort dingen.



Mooie bloesembomen in de straat, de lente komt er nu echt aan!



Mooie lucht die niet echt goed zichtbaar is op deze foto.

Zaterdag ga ik met 3 vriendinnen naar de stad en dinsdag, woensdag en donderdag zit ik in Amsterdam! Ik ga namelijk concerten spelen in het concertgebouw, daar later meer over. Ook krijg ik volgende week donderdag "vakantie". We hebben 2 dagen vrij.

hoe was jouw week?













Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen