maandag 10 maart 2014

Ik ging naar chef'special toe.


Een tijdje terug zag ik op internet dat chef'special ging touren. Ze kwam naar Utrecht en ik wou er meteen naartoe, maar helaas de kaartjes waren uitverkocht. Dus kocht ik kaartjes voor hun concert in Den Haag. En vrijdag was het dan zover, ik ging naar chef'special! Lees snel verder voor de foto's.


Meteen na school ging ik samen met Ande naar het busstation toe, maar helaas miste we de bus net. Gelukkig kwam er al snel een ander en kon de reis beginnen.


Eenmaal in Den Haag aangekomen moesten we op zoek naar eten, want we hadden best honger gekregen. Maar nergens rondom het station vonden we iets leuks. Tot we bij een soort sushi/salade/noodle bar kwamen. Daar haalde ik deze heerlijke zalm salade. 

Na het eten gingen we op weg naar het Paard van Troje. Het was nog best een gedoe omdat we de tram niet konden vinden, uiteindelijk hebben we het aan iemand gevraagd en gelukkig hebben we daarna de tram kunnen vinden. 

Eenmaal bij het paard van Troje moesten we nog even in de rij staan, toen gingen de deuren open en konden we naar binnen!
Binnen! Toen we de zaal in kwamen was het nog aardig rustig en toen zag Ande ineens het balkon, daar zijn we toen naar toe gegaan. Wat was dat een goede plek zeg! We konden echt alles super goed zien en hadden super veel ruimte. Dat was heel erg fijn aangezien ik niet zo groot ben en anders niks had kunnen zien.

We hebben er zin in!

Toen begon het voorprogramma met Jett Rebel. Wat is hij een leuke zanger zeg! Zijn muziek was super vrolijk en hij heeft een ontzettend leuke stem. Ik vind zijn muziek ontzettend leuk en iedereen was meteen opgewarmd. 

En toen kwamen ze hoor: chef'special!











Wat was dit geweldig zeg! Ze hebben ontzettend veel nummers gespeeld en iedereen was super vrolijk en gezellig. De sfeer was geweldig en iedereen ging los. Dit was de eerste keer dat ik naar een popconcert ging maar ik wil zeker weten nog een keer, en dan weer naar chef'special. Ik heb echt een geweldige avond gehad en chef'special staat nu zeker op nummer 1 als het om muziek gaat. 
Wij na het concert, het was zooo gaaf!
Toen we net weg gingen zagen we deze ontzettend coole chef'special bus staan, die moest even op de foto!

Wat vind jij van chef'special?





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen