zondag 16 maart 2014

Ik ben blij met..

Het is een tijdje terug dat ik een dankbaarheidslijstje maakte, een lijstje met de dingen waar ik dankbaar of blij van ben geworden. Lees snel verder!



- Het weer! Oh my, wat is het lekker weer in Nederland. De zon schijnt, het is warmer dan 10 graden en ik kan weer zonder jas op de fiets! Ik hoop dat het zulk weer blijft want ik heb ook verhalen gehoord dat het weer gaat sneeuwen... Laten we hopen van niet!

- Netflix! Een jongen uit mijn klas was zo aardig om zijn inloggegevens te geven waardoor ik nu gratis series kan kijken! Daar ben ik ontzettend blij mee. New girl is favoriet op dit moment!


- Het nieuwe seizoen van Flikken Maastricht is weer begonnen. Vrijdag was de eerste aflevering en ik vond het meteen een goede aflevering, ik ben benieuwd hoe het verder gaat!

- De foto's en filmpjes die ik vorige week bij het concert van chef'special heb gemaakt. Een paar staan er in dit artikel maar ik heb er nog veel meer op mijn computer staan, zo kan ik lekker nagenieten.
- Door mijn stage heb ik geleerd hoe ik mijn camera handmatig in moet stellen, zo kan ik nu de sluitertijd en diafragma veranderen. Daar ben ik heel erg blij mee want zo heb ik goede foto's kunnen maken bij chef'special. Als ik de instellingen niet had kunnen veranderen waren alle foto's super overbelicht geweest. En nu weet ik ook hoe ik 's nachts moet fotograferen en hoe ik silhouetten moet maken, daar ben ik ontzettend blij mee omdat ik nu nog meer kan met mijn camera dan eerst.

waar ben jij dankbaar voor?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten