woensdag 12 februari 2014

My life in 20 questions tag.



het is alweer een tijdje terug dat ik een tag deed en ik zag deze leuke tag op meerder blogs voorbij komen. Het zijn allemaal random vragen over mij, lees snel verder!



Wat is je lievelingskleur?
Moeilijke vraag! Eigenlijk vind ik alle kleuren mooi, het ligt er maar net aan hoe die kleuren gecombineerd worden en waar de kleuren op gebruikt worden. Zo zou ik niet snel een feloranje shirt kopen, maar als ik een feloranje telefoonhoesje zie zou ik hem misschien wel kopen. Maar als ik dan echt moet kiezen ga ik denk ik voor Bordeaux rood.

Wat is je favoriete nummer?
2! Geen idee waarom, ik vind het gewoon een mooi getal.

Wat is jouw droom carrière?
zoals ik ook al in het artikel over mijn droom vertelde zou ik later heel erg graag wat met fotografie willen gaan doen. Fotograferen is een grote hobby van mij en het lijkt me super leuk om van mijn hobby mijn werk te maken. Ik ben nu al heel erg aan het experimenteren met fotografie en ga binnenkort op stage bij een fotografe, daar heb ik heel erg veel zin in!


Waar zou je op jezelf willen wonen?

In een leuke stad in Nederland, het liefst woon ik niet in het buitenland. Tenzij het Engeland is, daar zou ik wel willen wonen. Engeland is gewoon een super mooi land en ik hou van Engelse mensen. Dan zou ik wel bij de kust willen wonen, op een rots. Maar als ik iets realistisch moet kiezen kies ik voor een leuke stad in Nederland waar ik dan het liefst samen met een lieve vriendin ga wonen.

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Ik vind het super fijn om met de trein te reizen. Ik woon vrij dicht bij het centrum dus de meeste dingen doe ik gewoon op de fiets of lopend maar als ik verder weg moet pak ik het liefst de trein. Ik vind het dan ook heel erg fijn dat het openbaar vervoer zo goed geregeld is in Nederland (behalve de vertragingen dan), auto's en bussen vind ik maar niets omdat ik heel snel wagenziek word.

Wat doe je in je vrije tijd?
Muziek luisteren, maar dat doe ik eigenlijk de hele dag door. Bloggen, andere blogs lezen, fotograferen. Ook kijk ik een tweede seizoen van wie is de mol kijken en speel ik heel veel piano.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Ik vind de H&M een heel erg leuke winkel en kan daar eigenlijk altijd wel iets vinden, de Primark vind ik ook heel leuk. En de kringloop, lekker goedkoop!


Naar welk concert zou je graag gaan?
Chef'Special! Maar daar ga ik 7 maart gelukkig heen. Ook zou ik heel erg graag een keer naar een concert van Kings of Convenience willen, maar die komen voorlopig nog niet naar Nederland dus daar moet ik nog even op wachten. En Imagine Dragons lijkt mij ook heel erg leuk.

Wat is je favoriete thee smaak?
Moeilijk! Eigenlijk vind ik alle smaken thee lekker. Ligt een beetje aan mijn bui denk ik, maar over het algemeen vind ik Minty Morocco heel erg lekker en de fruitsmaakjes.

Verzamel je iets?
ik verzamel beeldjes, kaarten, leuke foto's van mensen en dingen en ik heb een hele tijd snoeppapiertjes verzamelt.

Je slaapt niet zonder…
Een deken over mij heen, hoe warm het ook is de deken blijft over mij heen. Als het echt te warm is hou ik hem in mijn armen maar ik vind mijn bed veel te kaal zonder deken. Ook kan ik niet slapen zonder een kussen om in mijn armen te houden.


Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?

Een deel zou ik op de bank zetten om te sparen, en van het andere deel zou ik een goede lens voor mijn camera kopen en een keyboard/ elektrische piano. Dan kan ik de hele dag door piano spelen op mijn kamer zonder dat andere mensen er last van hebben :)

Wat is je favoriete seizoen?
De lente, niet zo koud dat je bevriest, maar ook niet zo warm dat je smelt zonder schaduw. Maar je kan wel lekker zonder jas op de fiets en hebt fluitende vogeltjes om je heen.

Slaap je met de deur open of dicht?
Ik slaap met de deur op een heel klein mini kiertje zodat er nog een klein beetje licht naar binnen valt maar ik niet wakker gemaakt word door andere mensen.


Wat eet je het liefst?
Ik probeer gezonder te gaan eten maar zoete dingen blijf ik altijd lekker vinden. Ook vind ik chinees heel erg lekker. Dat kan ik wel elke dag eten! Helaas vind mijn broertje het niet heel lekker waardoor we het bijna nooit eten.

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik hield al heel erg lang van schrijven maar deed er niet zo veel meer mee omdat ik niet goed wist hoe ik het wou gebruiken, verhalen en gedichten schrijven vond ik niks. Totdat ik op andere blogs kwam, toen wist ik dat ik hiermee mijn liefde voor schrijven kon gebruiken.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Ja, ik heb een abonnement op het Hoe overleef ik tijdschrift en op de Elle. Ik heb de Elle nu één keer gekregen en ik vind hem heel erg leuk!

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Ik lag in bed en probeerde te slapen, maar dat lukte (zoals elke avond) niet. Waarschijnlijk dacht ik na over heel veel nutteloze dingen waardoor ik de slaap niet kon vatten. 'S avonds zijn mijn hersens het drukst.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten