zondag 23 februari 2014

Music of the moment #13


Het is weer tijd voor een music of the moment, deze maand kreeg ik mijn nieuwe ipod waardoor ik veel muziek heb gedownload, lees snel verder!



Begin deze maand kwam het nieuwe album van chef'special uit, ik vind chef'special een geweldige band en ben meteen het album gaan luisteren. Dit is mijn favoriete nummer van het album, hij is heel erg vrolijk en ik krijg er energie van!

Dit nummer kende ik al een tijdje en ik kwam hem laatst weer tegen. Ik vind Bon Iver sowieso al een erg goede artiest en dit nummer is favoriet. Ik vind de melodie en begeleiding ontzettend goed en het nummer zit ontzettend goed in elkaar. Ik ga hem zeker nog heel erg vaak luisteren.


Dit nummer is ontzettend vrolijk. Ik vind hem een ontzettend schattig en leuk en word er heel erg vrolijk van! 


Dit nummer is ook al zo lekker 's zomers! Ik ben wel een beetje klaar met de kou (hoewel we ook niet echt een koude winter hebben dit jaar) en heb super veel zin in de dagen dat we weer lekker zonder jas op de fiets in het zonnetje kunnen zitten. 

dit nummer is heel rustig en mooi, ik vind dat John Legend een heel erg mooie stem heeft en hij het liedje op een erg mooie manier brengt. 


En weer een nummer van mijn favoriete artiesten: Kings of Convenience. Dit nummer is heel leuk en vrolijk en zoals bij al hun nummers maakt het me rustig en vind ik de gitaarbegeleiding ontzettend goed. 

Dit nummer kwam toevallig tegen op Spotify en ik vond hem meteen heel erg leuk. Ik vind de gitaarbegeleiding in dit nummer erg mooi en vind het leuk dat het nummer langzaam word opgebouwd en er steeds meer begeleiding bij komt. Ook vind ik het mooi dat het nummer tweestemmig gezongen word. 



Ik vind het album "All the little lights" van Passenger een ontzettend goed album maar ik vind Circles dan wel het allerbeste nummer. Het is een ontzettend mooi nummer en ik word er heel erg rustig van. Het zit ontzettend goed in elkaar en ik vind de begeleiding ook heel erg mooi. 


Dit is ook zo'n nummer dat ik toevallig op Spotify voorbij zag komen. Hij geeft me heel erg veel energie en ik word er vrolijk van! 

Ik vind Imagine Dragons een ontzettend goede band en kwam dit nummer laatst op youtube tegen, dit nummer vind ik heel erg goed. Het zit heel erg goed in elkaar en ik krijg er heel veel energie van. Dit is een nummer dat ik veel ga luisteren op de fiets. 

Ik ben niet zo van de Nederlands talige muziek maar dit nummer van Claudia de Breij vind ik dan wel weer heel goed. Ik vind de tekst en begeleiding van het nummer heel erg mooi en Claudia zingt het heel erg mooi.

welke muziek heb jij de laatste tijd veel geluisterd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten