donderdag 20 februari 2014

Mijn nieuwe vriend.


Mijn ipod touch, die ik 5 jaar geleden kocht van mijn eigen spaargeld was vol, oud en aan het einde van zijn leven. Tijd voor iets nieuws! Wil je weten wat ik heb gevonden, lees dan verder!

Ik wist al wat voor ipod ik wou, het enige probleem was dat ik niet zo veel geld had en die ipod die ik wou vrij duur was. Dus ging ik naar marktplaats en zocht, eerst zonder resultaat maar toen ik later nog eens terug kwam vond ik precies de ipod die ik wou, en voor een fijn prijsje.




Dit is hem dan, de Ipod Classic. Toen ik deze een hele tijd terug in de winkel zag liggen zei ik tegen mezelf: "als mijn ipod vol is koop ik deze" en zo gezegd zo gedaan. Maar wat maakt deze ipod nou zo geweldig? Allereerst heeft hij 160 GB opslagruimte, dat is wel even wat anders dan mijn ipod touch met 8 GB. Er kunnen zo'n 40.000 nummers op dus ik hoef niet meer bang te zijn dat hij vol raakt. Ook kunnen er video's en foto's op. Daarnaast zie hij er ook gewoon ontzettend mooi uit en is hij heel erg handig in bediening. Als ik op de fiets zit kan ik heel erg makkelijk een nieuw nummer opzetten, dat was wel anders met mijn ipod touch. Hij is nog in ontzettend goede staat op wat beschadigingen aan de zijkant en krassen op de achterkant na. 

Zoals ik al zei kocht ik hem via marktplaats, de gene waarbij ik hem kocht was heel erg aardig en ik kreeg er zelfs nog een USB snoer en oortjes bij. Ik betaalde uiteindelijk €100 voor deze ipod, in de winkel is hij €250. Dat is dus wel een groot verschil voor een ipod die nog in zo'n goede staat is. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen