maandag 24 februari 2014

kijkje in mijn leven- vakantie, beugelloos en zon


Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven, deze week had ik vakantie en ik heb heel veel leuke dingen gedaan, ik heb afgesproken met vriendinnen, films gekeken en mijn beugel ging er uit! Lees verder voor de foto's. 


Vorige week donderdag was een leuke dag, want mijn beugel ging eruit! Ik ben begonnen in groep 6 en de beugel die er donderdag uitging heb ik anderhalf jaar gehad. Wat was het fijn om weer eens gladde tanden te hebben! En ze staan ook nog eens recht :)
Daarna ging ik naar de primark met Ande & Cato. Ande en Cato zijn al een hele tijd super goede vriendinnen en we hebben ontzettend veel lol gehad. Ik ben ontzettend goed geslaagd, de shoplog kan je hier lezen. 

Zaterdag kwam Ande naar mij toe, we gingen samen een film kijken. Ande moest 's avonds oppassen en ik ging mee. Het was super gezellig!


Maandag kwam er een vriendin van school langs, we hadden zin in iets lekkers en dus haalden we een italiaans brood. 


Ook maakten we een chocolade tulband, ik had geen tulband vorm thuis dus improviseerde we er één. 

Terwijl de tulband in de oven stond gingen wij marshmallows knippen voor over de taart. 


Het eindresultaat, lekker veel marshmallows :)


Ik had nog een reep milka tuc liggen die ik lekker heb opgegeten. Ik vind milka en tuc gek genoeg een heel erg lekkere combinatie. 


Dinsdag had ik vrijwilligersavond, ik ging naar Katinke en die bakte een lekkere cake om mee te nemen. We maakte er een foto van om de mensen die niet kwam jaloers te maken. 

We haalde donuts bij de Appie, lekker!

Thee uit mijn nieuwe Primark thermosbeker. 

Woensdag deed ik niet zo veel, ik werkte wat aan school en keek wat afleveringen Wie is de mol.
Donderdag sprak ik af met twee dansvriendinnetjes. Ik ben een tijdje terug gestopt met dansen en vond het gezellig om wat mensen weer eens te zien. We gingen naar de Starbucks, ik had een frappucino strawberry cream, hij was heel erg lekker!


Ook nam ik Carrot cake, die was ook heel erg lekker!


Vrijdag kwam Cato naar me toe, het was heel erg lekker weer en dus besloten we naar buiten te gaan. Later kwam Ande er ook nog bij en we hebben een heel erg gezellige middag gehad met zijn drieën! 

Mooie gele bloemetjes.

Ik ben de laatste tijd heel erg van het fruit en mijn moeder had kiwi's voor me gehaald, lekker!

Ik heb sinds dinsdag ook Instagram! Ik heet: kleinduimpjex

wat heb jij deze week gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen