dinsdag 11 februari 2014

Kijkje in mijn leven- dinosaurussen, katten en eten.


het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Ik heb de laatste tijd weer veel foto's gemaakt die ik met jullie wil delen, lees snel verder!


dinosaurussen natekenen voor kunst. 


lief katje <3


Mindmaps maken voor Maatschappij, zo leer ik de dingen wel veel beter!

lekker warm, zo'n kat tegen je been!


ik had een verjaardag, en we hadden heel veel lekker eten.


dit was het toetje, super lekker!


en vooral als je er nog een halve bus slagroom over heen spuit :)

marshmallows zijn ook niet verkeerd. 

ik ging helpen op de open dag op school en daarna was er een lunch met heel veel lekkere broodjes. 

yummm

's avonds had ik "lasagnaavond" met vriendinnen van school. We maakten samen lasagna en aten het gezellig samen op, het was een hele leuke avond!

en die nacht sliep ik op de bank in de woonkamer. Mijn broertje had vrienden te logeren en de muren tussen onze kamers zijn niet echt dik waardoor ik alles hoor en niet echt een rustige nacht heb. Dus besloot ik op de  bank te gaan slapen, ik heb heerlijk geslapen!

onze vleugel blijft mooi, vooral als hij open staat. Ik vind dat zo'n mooi geluid geven!

ik ging schaatsen! Dat was ook weer heel lang geleden en daar had ik weer eens zin in. Het was een hele leuke dag, hoewel ik daarna wel echt gesloopt was. 

ik ben zo verslaafd aan wie is de mol dat ik twee seizoenen tegelijkertijd volg, dit is seizoen 6 maar die heb inmiddels afgekeken. 



























Voor drama moesten we op een plek in de school oefenen en mijn vriendin en ik besloten tussen de kapstokken te gaan zitten, tja.. beetje rare plek maar wel gezellig! 

en met een leuk uitzicht op het schoolplein van de basisschool naast onze school. 


dit vind ik zo ontzettend lekker maar ik eet het veel te weinig! Appeltjes met kaneel, gezond en heel erg lekker. Maar dan moet ik eerst appels leren snijden, bij mij worden het schots en scheve stukken. 
mijn vader mocht voor zijn kerstpakket 2 tijdschriften uitzoeken en hij gaf de bon aan mijn moeder en mij, ik heb een abonnement op de Elle genomen, leuk tijdschrift!

deze week moet ik nog even de laatste dingen doen voor de vakantie, maar dat komt vast goed. En donderdag heb ik studiedag! Ik ga iets heel leuks doen, maar daar later meer over.

hebben jullie nog iets meegemaakt?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen