vrijdag 24 januari 2014

persoonlijke verhaaltjes.

 
hee hallo, daar ben ik weer met mijn persoonlijke verhaaltjes. Het is al weer een tijdje terug dat ik met jullie heb gekletst en dat ik aan jullie heb verteld hoe mijn leven er op dit moment uit ziet. Dus vond ik het tijd om dat weer eens te doen!


Laat ik maar beginnen met school, ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken aangezien ik er al meerdere artikelen over heb geschreven. Zoals jullie waarschijnlijk al wel weten is dit jaar niet echt een tof jaar voor mij. Ik zit in een klas waar ik me niet op mijn plek voel en voel me daar heel rot over. Ik ben naar mijn mentor gegaan en heb meerdere gesprekken gevoerd. Maar hij doet niks, elke keer zegt hij dat hij iets gaat doen. Maar vervolgens gebeurt er weer niks. Ik had hem laatst via de mail gevraagd wat er nou precies ging gebeuren en hoe lang dat zou duren en vervolgens kreeg ik een mailtje terug waarin stond dat hij met het team had besloten om niks meer aan de klas te veranderen omdat "iedereen zich er wel veilig voelde". Ik zit dus tot het einde van het jaar in deze klas en heb heel veel moeite voor niks gedaan. Lekker dan!

En nu over op een leuker onderwerp. Ik heb vorige week profiel gekozen! Ik zag er van te voren best wel tegen op omdat ik heel erg bang was dat ik verkeerd zou gaan kiezen waardoor ik bijvoorbeeld niet de opleiding kon doen die ik wil doen. Maar ik heb veel hulp gekregen van school waardoor ik het vorige week (bijna) zeker wist. Ik heb gekozen voor C&M. Dat is gewoon het profiel dat mij het meest aan spreekt en waarmee ik ook de richting op kan die ik op wil gaan. Het lijkt mij ontzettend leuk om iets met fotografie te gaan doen, ik wil dus ook naar de kunstacademie en hoewel ik weet dat het moeilijk is om daar aangenomen te worden. Ik ga er wel mijn best voor doen! Vanaf april krijg ik les in mijn profiel en daar heb ik ontzettend veel zin in. Dan kan ik eindelijk natuurkunde laten vallen!

Het is nog niet zeker of ik Havo of Vwo ga doen op dit moment. Ik hoop op vwo maar mijn cijfers zijn niet heel goed de laatste tijd. Dus dat moet ik nog maar zien. Ik vind het niet zo'n groot probleem om havo te gaan doen, maar ik heb de jaren hier voor hard gewerkt voor Vwo dus wil ik dat ook graag waar maken.

En nu laat ik school even voor wat het is en ga ik over op het volgende onderwerp. Want ik ga de komende tijd heel erg veel toffe dingen doen die ik graag even met jullie wil delen.

- zondag ga ik naar de Ijhallen in Amsterdam! Ik ga samen met een vriendin en heb daar ontzettend veel zin in. Ik las op de blog van Aline een artikeltje over de Ijhallen en het leek me super leuk om te gaan. Toevallig is er zondag een markt en daar ga ik naar toe. Als ik genoeg leuke dingen koop komt er natuurlijk een shoplog!

- volgende week zondag ga ik lekker schaatsen, heb ik ook heel veel zin in. Ik heb deze winter nog maar één keer geschaatst. Dat was ook heel erg leuk maar het was te druk om echt goed te kunnen schaatsen. Dus heb ik besloten om nog naar een grotere ijsbaan te gaan. Ik ga samen met een vriendin en dat word sowieso ontzettend leuk.

- de week daarna ga ik op zaterdag naar de Primark! Ik ben tot nu toe één keer naar de primark geweest. Dat was heel erg leuk maar zo druk! Ik was in Rotterdam en ga nu naar Eindhoven. Het word sowieso heel erg leuk en ik hoop dat ik leuke dingen vind. Daar komt ook nog een shoplog over!

- ik ga ook nog naar het strand. Het is veel te koud om te zwemmen maar toch wil ik naar het strand. Ik wil al een hele tijd portretjes schieten op het strand en dus heb ik twee vriendinnen over gehaald om mee te gaan. Ik weet nog niet wanneer we gaan maar het word sowieso heel erg leuk. De foto's die ik daar maak krijgen jullie waarschijnlijk ook nog een keer te zien.

ja, dit was wat ik kwijt wou. Moet ik dit vaker doen vinden jullie?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen