zaterdag 4 januari 2014

mooie quotes


vroeger had ik niet zo veel met quotes. Ik vond het stom dat ze in het Engels waren want dat snapte ik nooit. Sinds een tijdje vind ik quotes steeds leuker worden, sommige quotes beschrijven gewoon precies hoe ik me voel op sommige momenten. In dit artikel laat ik jullie de quotes zien die ik heel mooi vind. Lees snel verder!

deze vind ik erg mooi, en hij is ook heel erg waar!

hier moest ik heel erg hard om lachen, dus vond ik dat ik hem moest delen. 




deze vind ik ook erg grappig! Voor mij is deze heel erg waar, als ik mensen niet ken ben ik heel erg stil en verlegen. Maar als je mij beter leert kennen weet je dat ik eigenlijk heel erg gestoord ben.



ik begin steeds meer fan te worden van quotes en ga er zeker nog meer vinden die ik heel erg mooi vind. Dus wie weet komt er binnenkort nog een deel twee. Als jullie dat leuk vinden.

wat is jouw favoriete quote?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten