woensdag 29 januari 2014

kringloopspul.

Zondag ben ik naar de IJhallen in amsterdam geweest. Ik ging samen met een vriendin en het was een heel erg geslaagde dag, lees verder voor mijn aankoopjes!





we gingen met de pond naar Amsterdam noord. Het was gratis en dat vonden we wel fijn. Toen we aan de overkant waren kwamen we in een soort havengebied met allemaal loodsen terrecht. Na even zoeken vonden we de ijhallen. We betaalden entree en liepen naar binnen. 



zo zag het er van binnen uit. Er stonden super veel kraampjes met kleding en andere spullen en het was best druk. 




toen we onderweg waren naar de uitgang kwamen we deze hond tegen, ik stootte mijn vriendin aan en vroeg of dat niet iets voor haar was. Ze was meteen enthousiast en kocht hem voor €1. 

de hond reisde met ons mee in de pond en dat leverde leuke conversaties en grappige blikken op. 



en zo ging de hond mee naar huis, achterop de fiets gebonden. Het zag er heel erg grappig uit. 

En nu mijn aankoopjes, ik ben er heel erg blij mee!





als eerst kocht ik 2 analoge camera's. Ik vind analoge camera's ontzettend mooi en hoewel ik niet zeker weet of ze het nog doen ben ik er toch heel erg blij mee. Ik vind het leuk dat ze er oud uit zien en ben benieuwd of ik er nog wat mee kan. De eerste was €7 en de tweede €3.

ook kocht ik the sims deluxe edition! Ik was vroeger heel erg verslaafd aan dit spel maar op de een of andere manier ben ik hem kwijt geraakt. Toen ik hem zag liggen wou ik hem meteen meenemen, ik betaalde hier €0,50 voor. 


ook kocht ik dit ontzettend leuke vestje. Ik vind hem lekker kleurrijk en vind het patroontje heel erg leuk. Hij is best wel oversised maar dat vind ik juist super leuk! Ik betaalde €2 voor dit vestje. 

als laatste kocht ik deze sjaal. In de winter draag ik non stop sjaals en ik vind het leuk om dan wat af te wisselen. Ik vond de kleur heel erg mooi en betaalde hier €2 voor. 

Ik vond dit heel erg leuk om een keer te doen en ga zeker nog vaker. De mensen zijn heel erg aardig en behulpzaam en er hangt een heel erg leuke sfeer. Aan het begin was ik een beetje verlegen en durfde ik niet zo veel te vragen maar daarna durfde ik dat wel en dat leverde leuke spullen op! Ik vind dit zeker voor herhaling vatbaar. 


1 opmerking:

  1. Hè wat een leuke finds! En helemaal niet duur :)
    Had nog nooit van de ijhallen gehoord maar woon in Utrecht dus ga zeker binnenkort een keer een kijkje nemen :) Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen