woensdag 15 januari 2014

Kings of Convenience


Ik heb weer nieuwe muziek ontdekt die ik heel erg graag met jullie wil delen, dat doe ik om de zoveel tijd. Deze keer wil ik jullie wat muziek van kings of convenience laten horen, lees snel verder!



Kings of Convnience is een groep bestaande uit 2 Noorse jongens. Ze kennen elkaar als sinds ze 10 jaar zijn en samen maken ze heel erg mooie rustgevende muziek. Een vriendin vertelde me over hun en liet me wat muziek van ze horen, ik vond hun muziek meteen hartstikke leuk en besloot om meer muziek op te zoeken. Inmiddels heb ik 2 albums op mijn ipod staan die ik non stop luister.


dit nummer is lekker vrolijk en vind ik ontzettend leuk om naar te luisteren. Ik heb live filmpjes van hun gezien en elke keer gaan ze helemaal los op dit nummer, super leuk om te zien!

dit is nog zo'n lekker vrolijk nummer van ze! Ik speel dit nummer nu op mijn viool en ik vind dat super leuk om te doen!




dit nummer doet me denken aan de zomer, hij is ook lekker vrolijk en ik vind de gitaarsolo aan het begin heel erg leuk!

dit liedje maakt me heel erg rustig en ik vind hem heel erg fijn om naar te luisteren. Ik vind de melodie in dit nummer heel erg mooi.



in dit nummer vind ik de piano heel erg leuk. Ook zit dit nummer heel erg leuk in elkaar waardoor hij me elke keer weer vrolijk maakt.

Ik vind de muziek die Kings of Convenience maakt ontzettend goed, hun stemmen zijn heel erg mooi en passen heel erg goed bij elkaar. Ook vind ik het fijn dat hun muziek rustig is, fijn om mijn huiswerk bij te maken bijvoorbeeld. Ik ben zeker weten fan en hoop ze zeker nog een keer live te zien. 

wat vind jij van Kings of Convenience?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten