maandag 20 januari 2014

Kijkje in mijn leven- kerstvakantie, analoge camera's en kaarsen.

het is alweer een tijdje geleden dat ik een kijkje in mijn leven deed, in dit kijkje in mijn leven zitten nog een aantal foto's van de kerstvakantie. Lees snel verder!



geurkaarsje aan!

we gingen kaarsen maken, is altijd leuk om te doen en ze zijn niet eens zo heel erg mislukt!
we gingen naar het kerstcircus! Het is een soort jaarlijkse traditie geworden en elke keer is het weer super leuk. 


kerstontbijt!

op tweede kerstdag gingen we met het hele gezin naar buiten, we gingen naar Amelisweerd en hebben daarna nog lekker wat gedronken in het pannenkoekenhuis.
kom je thuis, liggen er ineens 3 analoge camera's op je te wachten. Ik schreef er hier een artikel over. 

gezellige aardappelkoekjes.

oliebollen! We hadden er veel te veel gekocht dus ik heb er lekker veel kunnen eten, zonder oliebollen geen oud & nieuw!

ik ben begonnen met een nieuw nummer op de piano! Het is het nummer I Can't make you love me van Bon Iver. Ik vind hem best moeilijk, dus heb ik er meteen 3 uur op geoefend. 

mooie lucht op school. 

zaterdag gingen we uit eten voor de verjaardag van mijn vader, we gingen uit eten in Perron Oost. Je kan daar allemaal kleine tapas gerechtjes bestellen, het was super lekker!

op de terugweg naar huis kwamen we deze mooi blauw verlichte kerstboom tegen. 

bij kunst moesten we stil levens na tekenen, ook deze dinosaurus. 

wat heb jij allemaal mee gemaakt?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen