donderdag 2 januari 2014

happy new year!



het is alweer 2 dagen 2014! Ik heb oud en nieuw dit jaar bij mijn oma gevierd. Ik heb wat foto's gemaakt om jullie een beeld te geven van hoe het was. Lees snel verder!



zoals ik al zei heb ik oud en nieuw bij mijn oma gevierd, ik ben de 30e samen met mijn broertje naar haar toe gegaan. Mijn ouders zijn de 31e gekomen en samen hebben we oud en nieuw gevierd. 
we gingen samen oliebollen halen, we gingen naar de oliebollenkraam in het centrum en bestelde 25 oliebollen. Maar toen we thuis kwamen bleken het naturel oliebollen te zijn, terwijl wij met krenten hadden besteld. Mijn oma ging terug naar de kraam en toen ze de oliebollen terug wou geven zeiden ze dat ze ze mocht houden omdat ze ze anders toch zouden weg gooien. Dus hadden we 45 oliebollen voor de prijs van 25 :)








we gingen zelf ook nog wat vuurwerk afsteken, ik probeerde wat foto's te maken. Daar kwamen dit artistieke ding uit. 

toen het 00:00 was gingen we naar de 9e verdieping van de flat waar mijn oma in woont, daar heb je super mooi uitzicht over de stad en het vuurwerk dat er word afgestoken. We hebben daar een tijdje gekeken naar het vuurwerk, eigenlijk wou ik het fotograferen maar dat lukte voor geen meter dus heb ik het gefilmd. 

Ik vond oud & nieuw heel erg gezellig. hoe was jouw oud & nieuw?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen