woensdag 1 januari 2014

analoge camera's


toen ik laatst thuis kwam stond er een hele grote verrassing op mij te wachten, in een tas zaten 3 analoge camera's! Analoge camera's zijn oude camera's, dus camera's waar nog een fotorolletje in hoort. Ik vind vintage dingen heel erg vet en was meteen super blij met de camera's. En nog een voordeel, ze doen het nog!




een panorama camera! Toen ik het woordje panorama op de camera zag staan begon ik te gillen, want panorama is zo leuk! Ik vind deze camera een beetje op een speelgoedcameraatje lijken, hij is zo dik en hij is van plastic. Alsnog ziet hij er heel erg leuk uit. 

kijk, dit is panorama. 

deze camera ziet er ook al zo leuk uit! Dit is ook echt zo'n typische oude camera. Hij ziet er lekker vintage uit en de foto's krijgen een leuk oud tintje. Je ziet blauw door de camera en dat geeft een heel erg grappig effect. Ik ben benieuwd naar de foto's die deze camera maakt!






dit is toch wel de vetste camera van allemaal. Dit is een best wel professionele camera en ik vind hem een beetje lijken op mijn spiegelreflex camera, hij is alleen veel ouder en zwaarder. In deze camera zit al een rolletje, maar ik heb hem nog niet aan de praat gekregen. Ik ben benieuwd hoe de kwaliteit van de foto's is bij deze camera. 


bij de laatste camera zat ook nog een externe flitser. Ik heb nog nooit met externe flitsers gewerkt dus ik ben heel erg benieuwd. Ik vind het er wel heel erg leuk uitzien, zo'n gevaarte op je camera. 

er zat ook nog een filter bij, ik ben benieuwd naar het verschil wat deze flitser maakt. 


ook zat er nog een doosje met fotorolletjes bij, super fijn want nu kan ik al een beetje spelen met de camera's. 

dit is een lichtmeter, geen idee wat je hiermee kan maar ik heb gehoord dat je dit ding heel goed kan gebruiken bij fotografie. Ik ben benieuwd!

ook zat er nog een oud doosje bij met filters en andere dingen. 

een soort pompje met een borsteltje waarmee je je lens kan schoonmaken, super handig!



filters. 

Ik ga rolletjes kopen voor deze camera's en er een beetje mee spelen, binnenkort zien jullie de eerste foto's die ik er mee gemaakt heb!

wat vind jij van deze camera's?

1 opmerking:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen