maandag 30 december 2013

waarom 2014 een goed jaar word.

2014 will be my year

nog 2 dagen en dan is het 2014. Morgen komt er een artikel online over 2013, maar in dit artikel wil ik jullie alvast vertellen waarom 2014 een goed jaar word, lees snel verder!

- nieuwe start. Nieuw jaar, nieuwe kansen. Zo zie ik het. In 2014 kan je weer met een schone lei beginnen, dingen aan jezelf veranderen die je in 2013 niet goed hebt gedaan, ruzies oplossen die in 2013 nooit opgelost zijn. Dat soort dingen.

- het WK en de Olympische winterspelen. Mijn broertje is erg fan van voetbal en dus bestaat een deel van mijn zomer uit het WK.  Ik ga zeker ook kijken ook al ben ik zelf geen fan van voetbal. Ik vind het wel heel leuk om Nederland aan te moedigen!

-  in 2014 word ik 16! :)

- in 2014 gaat er veel veranderen op school, ik krijg havo/vwo advies en ga profiel kiezen waardoor ik in een nieuwe klas kom en vakken laat vallen. Ik ben heel erg benieuwd hoe ik dat ga vinden.

- mijn beugel mag er in 2014 uit! Elke keer als ik naar de ortho ga hoop ik dat ze zeggen dat mijn beugel er uit mag. En in februari is het dan eindelijk zo ver, dan ben ik beugelloos! 

waarom word 2014 voor jou een goed jaar?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten