woensdag 4 december 2013

mijn verjaardagskado's

vorige week ben ik 15 geworden. Ik heb het vorig weekend met vriendinnen gevierd en gisteren ook nog met wat mensen. Ik heb erg leuke dingen gekregen die ik in dit artikel ga laten zien, lees snel verder!

zoals ik al zei vierde ik het vorig weekend met mijn vriendinnen.

mijn vriendinnen weten dat ik erg veel van Amerikaans eten hou en dat ik het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen, dus hadden ze cola vanille en Nerds gekocht. Ik heb al zo vaak met die Nerds in mijn hand in gestaan maar ze dan net niet gekocht. En nu heb ik ze! De cola lijkt me ook heel erg lekker.



ook kreeg ik een super leuke ketting en oorbellen. Ik vind uiltjes op sieraden heel erg leuk en dus ben ik hier heel erg blij mee.

ik kreeg ook een douchegel die heel erg lekker ruikt, heel fris. Ik heb heel veel zin om deze te gaan gebruiken!

van een andere vriendin kreeg ik een super lekkere geurkaars. Hij geeft een lekkere wintergeur af dus ik weet nu al dat ik hem veel ga branden deze winter. Wat ik ook heel tof vind is dat hij van kleur verandert als je hem brand.

als laatste had een vriendin heel lief een taart voor me gemaakt, hij was in de vorm van een hartje en mijn naam stond er op. Hij was heerlijk <3

van mijn ouders heb ik ook erg leuke dingen gekregen:
ik heb haarelastiekjes gekregen, altijd handig toch?

En een adventkalender. Ik had ooit laten vallen dat ik adventkalenders zo leuk vind dus ik ben hier heel blij mee. Achter elk vakje zit een chocolaatje, dus eigenlijk kan ik niet wachten om ze allemaal open te maken :)

Ook kreeg ik een statief voor mijn camera, iets wat ik al heel erg lang wou. Ben ik super blij mee!

Vlak voordat mijn verjaardag afgelopen was kwam mijn broertje ineens mijn kamer binnen en zei "we hebben nog wat voor je" en toen kreeg ik ineens een zak pepernoten en mentos, ook heel lekker. 

maar het ultieme hoogtepunt is toch wel mijn telefoon, ik wou al heel erg lang een nieuwe telefoon omdat die van mij heel erg oud is en niks meer kan. Hij is helaas nog niet aangekomen maar als hij er is is het extra leuk.

van mijn oma heb ik superlekkere geurkaarsen gekregen, ze ruiken heel erg zoet. Een beetje naar framboos ofzo.

en een super mooi houdertje. Ik vind het super leuk dat er kleine spiegeltjes in zitten. Ik ga de gerukaarsen hier zeker in branden!

zondag kwamen er vrienden van mijn ouders op bezoek, van hun kreeg ik hele leuke natuurlijke producten.

deze heerlijke zeep. Hij is volledig natuurlijk, dus ook heel erg verzorgend. En hij ruikt super lekker naar bosbes.

Ook kreeg ik deze lippenbalsem. Hij zit in een super mooi doosje en is lekker vet waardoor hij mijn lippen goed verzorgd.

ik ben heel erg blij met wat ik heb gekregen! Ik vind het heel erg leuk dat ik veel verschillende dingen heb gekregen. Zo heb ik van alles wat.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten