maandag 23 december 2013

kijkje in mijn leven- nieuwe telefoon, sinterklaas en eten.

het is alweer een tijdje terug dat ik een kijkje in mijn leven deed, ik vergat mijn camera constant mee te nemen. Maar nu hoef ik hem niet meer mee te nemen want ik heb een telefoon met een camera (eindelijk!). Ik heb er deze week flink op los geschoten, lees snel verder!



ik tekende met houtskool, dat veroorzaakte dit op mijn bureau.



dreigende wolken...


suprises! Ik ging met vriendinnen van school nog suprises doen. Dit was de suprise die ik had gemaakt. Het moet een cupcake voorstellen...



We gingen gourmetten, we hadden pizza's en pannenkoeken beslag. Super lekker!

en dit was mijn suprise, een viool!

Ik had op mijn lootje gezet dat ik geen viool wou hebben dus bedacht mijn vriendin dat ze een viool ging maken die ik dan kapot moest slaan. Super leuk bedacht! Hoewel ik het wel jammer vond dat ik die mooie viool moest vermoorden...



yay, we hebben een kerstboom! Ik vind kerstbomen zo gezellig staan in een kamer en ze ruiken lekker.

 
mooie lucht.

super mooi schaaltje gekregen van mijn vrijwilligerswerk!

dinsdag moest ik nablijven bij mijn gymdocent. De week daarvoor deden we een spel en had de docent mijn klas in 2 delen opgesplitst. Het team waar ik in zat vond het oneerlijk en besloot te gaan staken. En ik deed mee, dus moest ik nablijven.

lodewijk!

super leuke kerstkaart gekregen van Sara :)

en dan komt je vader ineens thuis met vier paar oortjes...

woensdag was mijn laatste dansles en dus krijg ik een reep chocola van twee vriendinnen, super lief!
en serious request is weer begonnen! Ik vind dat altijd zo leuk om naar te kijken. 
donderdag heb ik geld opgehaald voor serious request. Met vioolles hebben we viool gespeeld op een kerstborrel, het was super leuk!

en dan gaat het tellen beginnen... We hebben uiteindelijk €450 opgehaald!

ons avondeten, geimproviseerd maar heel lekker!

yumm ^^

's avonds ging ik een taart bakken met een vriendin voor de kerstbrunch op school. 

het eindresulaat!

ik moest er toch echt aan geloven, mijn haar lag nog steeds op mijn kamer en ik moest het toch echt een keer gaan opsturen...

dag haar!

zaterdag ging ik naar een vriendin en we haalde wat eten. We vonden een milka reep die we nog nooit hadden geproefd. Hij bestond uit bubbels en was super lekker!

als avondeten belegde we zelf pizza's, ik had een pizza met ansjovis, ui, paprika en kaas. Ook had ik op een heel klein stukje van de pizza salsasaus gedaan om te proeven hoe dat was. Maar uiteindelijk heb ik dat stukje niet terug kunnen vinden...

gezellige slingers.

mijn vriendin kwam er achter dat ik alweer een donutknot in kan met kort haar, daar ben ik heel erg blij om!

vlechten oefenen op een thee kopje is toch wel de beste manier. Hier oefende ik een vlecht met 6 strengen. 

ik vond nog wat pepernoten op mijn kamer dus die at ik op terwijl ik kerstkaarten schreef, leuke combi! :)

deze week heb ik vakantie en ga ik lekker veel afspreken met vriendinnen. Woensdag is het kerst en ga ik lekker eten met familie en voor de rest van de week weet ik nog niet wat ik ga doen, ik ga in ieder geval lekker uitrusten en genieten van mijn vakantie.

wat ga jij doen deze week?







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen