zaterdag 23 november 2013

waarom ik van treinreizen hou.


treinreizen, ik vind het heerlijk. Ik doe het niet vaak, maar als ik het doe vind ik het heel fijn. Maar waarom? Dat vertel ik jullie in dit artikel.



- in de trein heb je veel tijd om na te denken over van alles, alles even op een rijtje te zetten. Dat vind ik heel fijn.

- Je hoeft niks te doen om op je bestemming te komen! Oke, inchecken of kaartje kopen en een plekje zoeken. Maar je hoeft je niet echt in de spannen.

- je hebt alle tijd om nog even je huiswerk door te nemen, het laatste te leren voor de toets die je het eerste uur hebt. Of om gewoon even lekker te lezen of te bloggen!

- je ziet weer een stukje meer van Nederland. Ik vind het altijd erg leuk om naar buiten te kijken terwijl de trein rijd. Zo zie ik weer meer leuke dingen.

- op de een of andere manier vind ik de trein heel ontspannend. Ik weet niet hoe het komt, misschien het landschap dat voorbij zoeft, de gesprekken om je heen of alles samen. Ik voel me altijd helemaal zen worden in de trein.

waarom vind jij treinreizen leuk?


1 opmerking: