donderdag 28 november 2013

verjaardag.

dinsdag was ik jarig en ik heb mijn verjaardag vorig weekend ook al gevierd. In dit artikel vertel ik jullie hoe ik het vond, er komt later nog een artikel met mijn verjaardagskadootjes online.
zaterdag kwamen mijn vriendinnen langs om mijn verjaardag te vieren.

een vriendin had een hele mooie taart gemaakt met mijn naam erop, hij was heel lekker!




het was super geslaagd! 

Dinsdag was ik dan echt jarig en dat was ook een heel erg geslaagde dag. Op school hebben we in de pauze rare Hollandse spelletjes gespeeld zoals dropveter eten. Wie het eerst de dropveter in zijn mond had zonder zijn handen te gebruiken had gewonnen, hilarisch! Na school was mijn oma er en hebben we gezellig gekletst en gegeten. Ik ben niet zo van de grote gezelschappen op verjaardagen dus dit vond ik super gezellig!

Ik wil iedereen die mijn heeft gefeliciteerd heel erg bedanken, ik heb een super leuke verjaardag gehad!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen