zaterdag 9 november 2013

persoonlijke update, minder posten. waarom?



vandaag heb ik alweer een persoonlijke update voor jullie! Het stikt de laatste tijd van de persoonlijke artikelen op mijn blog maar dat komt omdat er de laatste tijd wat dingen spelen waar van ik jullie op de hoogte wil houden!



jullie hebben het zeker weten al wel gemerkt, ik post al een tijdje niet meer elke dag. Ik zit nu in de derde en heb het best druk, dit jaar moet ik profiel kiezen en krijg ik havo/vwo advies. Allemaal heel belangrijk en daar wil ik hard voor werken. Het gaat opzich goed op school nu, maar ik wil dat wel zo houden dus wil ik me goed blijven focussen op school.

Daarnaast gaat het ook niet heel goed met mijn gezondheid de laatste tijd, ik ben heel vaak moe en kan me daardoor niet goed concentreren. Ik heb al 3 jaar last van vermoeidheid en ben al meerdere keren naar de dokter geweest, maar er is nooit echt wat uit gekomen. Vorig jaar heb ik bloed laten prikken en daar is een vitamine B tekort uit gekomen. Daar slik ik nu pillen voor maar die werken niet. En nu het weer kouder en grauwer buiten word heb ik meer last van vermoeidheid. Ook heb ik vaak hoofdpijn en ben ik soms duizelig.

Mijn ouders en ik vermoeden al een tijdje dat ik bloedarmoede heb maar dat is nooit aangetoond, ik eet geen vlees waardoor het goed zou kunnen dat ik te weinig ijzer binnen krijg. Er zijn ook meerdere symptomen die overeen komen dus ik ben van plan om binnenkort weer naar de dokter te gaan, als ik meer weet horen jullie dat!

Omdat ik zo moe ben en het zo druk heb met school heb ik besloten om voor een tijdje minder te gaan posten. Het dagelijks posten is me nu iets te veel en ik wil het graag wat rustiger aan doen zodat ik wat minder stress heb. Ik vind bloggen nog heel erg leuk maar wil me nu ook goed kunnen focussen op school en mijn gezondheid. Daarom heb ik besloten om 3 keer per week te gaan posten, dit is niet voor altijd maar tijdelijk. Als ik me weer beter voel komen er weer meer posts online. Ik hoop dat jullie begrijpen waarom ik dit doe.

Ik hoop dat ik me snel weer wat beter voel, als dat zo is horen jullie dat zo snel mogelijk! Bedankt voor het lezen.
x Vink

1 opmerking: