maandag 25 november 2013

muziek voor tijdens de koude dagen.

het is echt heel koud in Nederland. 'S ochtends zit ik met handschoenen en een dikke sjaal om op de fiets, en toen ik vorige week naar het stadion ging deed ik thermoskleding aan. Het liefst zit ik binnen tijdens deze koude dagen, met een muziekje en warme chocolademelk. Maar welke muziek luister ik dan?




over the National hebben jullie al eerder wat gehoord, hun muziek past gewoon erg goed bij deze wintermaanden. Ik denk dat dat komt door de zware stem van de zanger. Hun muziek vind ik in ieder geval erg fijn om te luisteren als het koud is buiten.

Daughter is ook leuk om naar te luisteren! 



de eerste zin zegt het al "when the days are cold" dit liedje is dus perfect om te luisteren als het koud is.



Kings of Convenience hebben ook leuke muziek, muziek die je erg rustig maakt en goed in elkaar zit.

welke muziek luister jij veel als het kouder word buiten?



1 opmerking:

  1. Wat een lekkere nummers! Ik kende alleen Demons en de rest nog niet. Luv it!! <3

    BeantwoordenVerwijderen