zondag 17 november 2013

music of the moment #10


bron afbeelding

Het is weer tijd om met jullie te delen wat voor muziek ik de laatste tijd veel heb geluisterd. Ik heb deze maand erg veel nummers gedownload. Ze verschillen erg van elkaar maar er zijn er toch een paar die er tussen uit springen.



dit nummer kende ik al een lange tijd maar luisterde ik niet vaak. Toen ik er laatst weer eens naar luisterde werd ik helemaal blij. Dit nummer is gewoon zo vrolijk en het blijft heel makkelijk in je hoofd zitten. 



dit nummer ben ik laatst tegen gekomen op een andere blog en eerst vond ik hem niet heel leuk. Maar toen ik hem vaker luisterde vond ik hem steeds leuker worden! Ik krijg heel veel energie van dit nummer.



normaal ben ik niet zo van muziek met een harde beat eronder. Maar dit liedje vind ik dan weer wél leuk. Ik vind de melodie heel leuk en vind het nummer perfect om te luisteren als ik op de fiets zit. 



ik had weer eens zin om muziek van Birdy te luisteren en dus ging ik op zoek. Toen kwam ik dit nummer tegen en ik vind hem zo mooi! Later kwam ik er achter dat dit een cover is, maar ik vind hem veel beter dan het originele nummer.



dit nummer doet me denken aan de zomer, aan zee, zon, strand. Of aan mooie bossen waar de zon door de bomen schijnt. Ik krijg er in ieder geval een heel rustig gevoel van en luister het liedje heel graag!







een vriendin raadde mij de muziek van Kings of Convenience aan. Ik zocht wat nummers van hun op en begon ze te luisteren. Wat hebben zij leuke muziek zeg! Bijna al hun muziek is heel rustig en dat vind ik heel erg fijn om naar te luisteren, ook hun muziek doet met denken aan de zomer!

welke muziek luister jij veel de laatste tijd?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen