donderdag 14 november 2013

kijkje in mijn leven-


het is alweer een tijdje geleden dat ik een kijkje in mijn leven online zette. Ik had niet heel veel foto's gemaakt en vond het leuker om wat meer foto's in een artikel te hebben. Vandaar dat ik hem nu online zet met wat meer foto's!




deze foto is nog gemaakt in de herfstvakantie. Ik was op een meeting en had honger, daar kreeg ik een pak koekjes van iemand. Ze schreef haar twitter ook even op het pak koekjes zodat ik die niet zou vergeten.


ik heb hele leuke mensen gemeet en heb nu al zin in de volgende keer dat ik ze ga zien.

dit gebeurd er als ik me verveel.

tijdens de storm een paar weken terug was de boom voor ons huis voor een deel omgevallen. Gelukkig is hij niet op het huis gevallen.
als het weer kouder word buiten kruip ik het liefst op de bank met een goed boek en een lekker kopje thee.

dit kregen we van de buurvrouw. In de ogen van sommige mensen word je gewoon nooit ouder dan 6 :')

slecht weer. Mega hagelstenen op het raam.

ik was in de opruimstemming en dus besloot ik mijn boekenkast helemaal opnieuw in te richten.

later ging ik verder met de rest van mijn kamer en vond ik deze steen, wat deze op mijn kamer doet?

kleine Vink. 

alle spullen die weg gingen na een weekendje opruimen.

het is wel duidelijk dat ik mijn spiegel moet schoonmaken denk ik. 


warme kopjes thee helpen mij de koude maanden door te komen <3

wat heb jij meegemaakt de 






1 opmerking:

  1. Leuk om te zien. Warme kopjes thee helpen mij ook de kou door :-)

    BeantwoordenVerwijderen