donderdag 21 november 2013

geshopt: nieuwe winterjas.

het was 's ochtends al heel koud buiten en soms leek het zelfs te vriezen, maar ik ging nog steeds vrolijk met mijn zomerjas op de fiets. Dat kan niet meer, vond ik. Dus besloot ik op zoek te gaan naar een nieuwe winterjas. In dit artikel lees je welke het uiteindelijk is geworden!


Ik was er al een tijdje uit wat voor soort jas ik wou maar ik wist nog niet waar ik hem wou gaan kopen. Dus liep ik rond door de stad en ging op zoek. Ik begon bij de H&M en daar viel mijn oog al meteen op een mooie winterjas. Maar helaas, niet in mijn maat. Toen bedacht ik me dat we nog een ander filiaal hebben. Misschien is hij daar wel in mijn maat! Toen ik het andere filiaal binnen stapt zag ik meteen nog meer jassen hangen. En uiteindelijk ging ik voor deze. Ik vond de kleur en het model heel erg mooi.



Het is een parka, een iets langere jas met een heel erg lekkere voering. Een minpuntje vind ik het (nep) bontje aan de capuchon. Ik ben niet zo van de bontjes maar met het idee dat hij nep was vond ik het wat minder erg.

welke winterjas heb jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten