dinsdag 19 november 2013

blijheid.


het is alweer een tijdje terug dat ik een lijstje plaatste met de dingen waar ik blij van word. Tijd dat ik dat maar weer eens deed.

  • de projectweek die we deze week hebben, we hebben een projectweek over dans en hebben een stijl mogen kiezen. Ik heb voor modern gekozen en zit met heel erg veel lieve vriendinnen. Ook de vriendinnen waar mee ik minder doe omdat ik niet meer met ze in de klas zit. Super gezellig!
  • het gezellig weekend dat ik heb gehad. Ik heb gelogeerd met een stel vriendinnen en dat was ontzettend gezellig. We hebben heel erg veel lol gehad en ik zou het zeker vaker willen doen!

  • het weer valt me nog steeds niet tegen. Het is wel koud 's ochtends maar met de regen en wind valt het nog heel erg mee! Van mij mag het zulk weer blijven.
  • het gaat goed op school! Ik heb tot nu toe 1 onvoldoende die ik inmiddels (waarschijnlijk) weer heb opgehaald. Voor de rest zitten de meeste cijfers boven de 7 en daar ben ik erg blij mee. Mijn huiswerk valt ook nog heel erg mee.
  • dat ik vandaag voor het eerst naar een wedstrijd van het Nederlands elftal ga. Ik ben dan geen voetbal fan. Ik vind het toch wel heel erg leuk om een wedstrijd in het stadion bij te wonen. 
  •  we zitten aan het einde van november en dat is de leukste (en drukste) tijd van het jaar. Ik ben jarig, de sint komt weer in het land en kerst komt ook steeds dichter bij. Ik hou van de gezelligheid die deze tijd met zich meebrengt en heb er elk jaar weer ontzettend veel zin in.















waar word jij blij van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten